اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تاکسیرانان امانتدار کرمانشاه ۱۳۰ شی جامانده را تحویل تاکسیرانی دادند

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: تاکسیرانان شرافتمند و امانتدار شهر کرمانشاه در سال گذشته تعداد ۱۳۰ مورد اشیاء به جا مانده در تاکسی را به این سازمان تحویل داده‌اند.

تاکسیرانان امانتدار کرمانشاه ۱۳۰ شی جامانده را تحویل تاکسیرانی دادند

غلامرضا شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اینکه با شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشتی چندان مناسبی ندارند، برای کسب روزی حلال روزانه ساعات زیادی را به جابجایی مسافران می‌پردازند و به حق ثابت کرده‌اند که امانتداران خوبی برای جان و مال و ناموس شهروندان هستند.

وی رانندگان تاکسی و اتوبوس را از جمله افراد مورد اعتماد و با عزت نفس بالا و امانتدار دانست و افزود: علاوه بر کیف پول، اوراق بهادار و مدارک شناسایی و اشیاء بسیاری از شهروندان نظیر گوشی تلفن همراه، عینک، دفترچه، لباس و... در خودروهای تاکسی سطح شهر جا مانده که با تحویل به سازمان به صاحبانشان باز گردانده شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه تصریح کرد: تاکسی و اتوبوس علاوه بر اینکه یک وسیله امن برای جا به جایی است، در حفظ مال و ناموس افراد هم مثمر ثمر هستند، این موضوع برای همه ثابت شده، اما گاهی اوقات می‌بینیم که برخی مسافربرهای شخصی غیرمجاز این خصلت نیک را زیر سئوال می‌برند.

شهبازی یادآور شد: در طول سال گذشته بیش از ۱۳۰ مورد اشیاء به جا مانده در تاکسی را تحویل سازمان داده‌اند که این تعداد، علاوه بر رانندگانی است که به صورت شخصی اشیاء به جا مانده را تحویل صاحبانشان داده‌اند.

وی ادامه داد: شهروندانی که اشیای خود را در داخل تاکسی جا می‌گذارند، می‌توانند در ساعات اداری به سازمان مراجعه کنند تا در صورت پیدا شدن توسط تاکسیرانان، در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها بازگردانده شود.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در پایان، از شهروندان خواست تا برای اطمینان از امنیت خود و اموال همراهشان، از تاکسی و اتوبوس به‌عنوان وسیله مطمئن حمل و نقل درون شهری، به جهت امانتداری، استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول