اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سفر مسؤولان دولتی به سمنان/ مراقب انتخاباتی‌شدن سفرها باشید!

رئیس سازمان امور عشایر ایران و وزیر آموزش و پرورش فردا به استان سمنان سفر می‌کنند و قرار است با نمایندگان اقشار جامعه هدف خود دیدار داشته باشند.

سفر مسؤولان دولتی به سمنان/ مراقب انتخاباتی‌شدن سفرها باشید!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شاهپور علایی‌مقدم، رئیس سازمان امور عشایر ایران روز پنج‌شنبه، بیستم خردادماه به استان سمنان سفر می‌کند. 

سخنگوی استانداری سمنان می‌گوید: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان، بازدید از مجتمع تولید خوراک دام اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان، دیدار با نمایندگان عشایر و تشکل‌های عشایری، بازدید از ایل‌راه عشایر استان و ... از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وی به استان سمنان است.‌

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش هم روز پنجشنبه، ۲۰ خردادماه، میهمان مردم استان سمنان است و برای او دیدار با نمایندگان معلمان و دانش‌آموزان و برخی برنامه‌های دیگر تدارک دیده شده است.

برخی گروه‌ها در فضای مجازی نسبت به انتخاباتی‌شدن این سفرها ابراز نگرانی کرده‌اند؛ «مرتضی مزینانی»، معاون رسانه و فضای مجازی ستاد رسمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در توئیتی نوشته است: «وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه، ۲۰ خردادماه به سمنان سفر می‌کند و قرار است با نمایندگان معلمان و نمایندگان دانش‌آموزان دیدار کند.امیدواریم مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان مراقبت کند تا این دیدارها به سوءاستفاده‌های انتخاباتی به نفع کاندیداهای نزدیک به دولت منتهی نشود. ما هم حتما نظارت خواهیم کرد».

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول