اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وادادگان سیاسی و فرهنگی دلار را به 30 هزار تومان رساندند و حالا مدعی هستند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: 8 سال وادادگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همراه با ناکارآمدی و اشرافیگری را شاهد بوده ایم که دلار را از 3 هزار تومان به 30 هزار تومان رساند.

وادادگان سیاسی و فرهنگی دلار را به 30 هزار تومان رساندند و حالا مدعی هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، اظهار داشت: 8 سال وادادگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همراه با ناکارآمدی و اشرافیگری را شاهد بوده ایم که دلار را از 3 هزار تومان به 30 هزار تومان رساند.

وی ادامه داد: کسانی که امروز مردم را از رقبای خود را می‌ترساندند که اگر اینها سر کار بیایند دلار گران خواهد شد، پیش از این ارزش پول ملی را کاهش داده و دلار بی‌پشتوانه آمریکا را تا نزدیک 30 هزار تومان رسانده اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: جای تأسف است کسی که امروز به عنوان مدعی اقتصاددانی در مناظرات حضور دارد، در استان حوزه انتخابیه بنده یعنی همدان 55 واحد تولیدی را از طریق بانک‌های تحت امر خود به خاک سیاه نشانده و تعطیل کرده و باعث بیکاری هزاران جوان شده است.

فلاحی اظهار داشت: از موسیقی پاپ و صدای شجریان که شعار کهنه 4 سال پیش استفاده می کنند. کسی که مدعی اقتصاددانی در کشور است دستگاه‌های تولیدی وارداتی را توقیف و به فروش رسانده است، دستگاهی که با ارز آزاد از جیب تولیدکننده وارد شده است، نه با ارز 4200 تومانی که خوراک سگ و گربه‌ها کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مشکل اساسی کشور نه فضای مجازی است و نه سیاست خارجی، گفت: مردم بدانند که این شعارهای فریبنده در 4 سال و 8 سال پیش هم تکرار شد، امروز مشکل اساسی مردم، اقتصاد و معیشت است و اقتصاد و معیشت در صورتی تأمین می‌شود که تولید در کشور فعال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول