اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تخلف انتخاباتی خاصی نداشته‌ایم/ دستگیری ۷۹۳ سارق و زورگیر در «رعد ۴۵»

رئیس پلیس پایتخت گفت: با تلاش مأموران پلیس پیشگیری و کلانتری‌های سطح پایتخت ۷۹۳ سارق، زورگیر و مالخر در چهل و پنجمین مرحله طرح رعد دستگیر شدند.

تخلف انتخاباتی خاصی نداشته‌ایم/ دستگیری ۷۹۳ سارق و زورگیر در «رعد ۴۵»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهل و پنجمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران از بازداشت 793 سارق، زورگیر و مالخر خبر داد.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد، چهار هزار و 474 فقره از اموال مسروقه کشف شد، تصریح کرد: 139 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، دو قبضه سلاح گرم، 250 عدد فشنگ و 30 قبضه شبه سلاح با تلاش ماموران پلیس تهران کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح رعد، 43 باند سرقت منهدم و 15 هزار و 764 انواع و اقسام کالای قاچاق و 96 کیلوگرم موادمخدر نیز کشف شد.

سردار رحیمی به جمع آوری خرده فروشان در طرح رعد اشاره و بیان داشت: 249 نفر خرده‌فروش مواد مخدر نیز در این طرح شناسایی و بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان دوچرخه خبر داد که بیش از 100 دستگاه دوچرخه  را به سرقت برده بودند.

سردار رحیمی با بیان این مطلب که کشفیات دوچرخه های سرقتی در این طرح افزایش داشته است  به خانواده‌ها و نوجوانان هشدار داد که دقت و توجه بیشتری داشته باشند چراکه سارقان کمین کرده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت دوچرخه می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری عوامل ساخت کلیپی ساختگی مبنی بر سیلی زدن یک جوان بر صورت یک روحانی گفت: هر 2 متهم در زندان به سر می‌برند و پرونده در جریان است.
 
سردار رحیمی در خصوص تجمعات انتخاباتی و فعالیت های تبلیغاتی گفت : تاکنون تجمعات بسیاری صورت گرفته اما مساله خاصی در پی نداشت؛ در این زمینه پلیس همراه مردم است و امنیت را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون تخلفات انتخاباتی خاصی در تهران نداشتیم، ادامه داد: یکسری بداخلاقی‌ها روی داده که توسط سایر دستگاه‌ها باید بررسی شود.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا ماموران پلیس گفت: حدود ۲ هزار نفر از کارکنان ناجا در تهران بزرگ اعم از راهور، آگاهی و کلانتری‌ها واکسن دریافت کردند اما هیچ‌یک از فرماندهان واکسن نزدند و تا پایان فرآیند واکسیناسیون کارکنان، واکسن نخواهند زد.

وی به افرادی که با خودروهای خود اصطلاحا دور دور کرده و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند هشدار داد: پلیس با جدیت با این تخلف برخورد می‌کند و در کنار برخورد قضایی، خودرو توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به شناسایی و دستگیری افرادی که در پوشش مامور قلابی اقدام به سرقت و کلاهبرداری می کنند  به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با ماموران انتظامی، از آنها تقاضای کارت شناسایی کنند چراکه  همکاران ما نیز مکلف به ارائه مدارک هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول