اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعلام وصول سوال تعدادی از نمایندگان از زنگنه درباره فاز 11 میدان مشترک پارس جنوبی

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال ملی علی خضریان نماینده مردم تهران و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر نفت در خصوص علت توقف توسعه فاز 11 میدان مشترک پارس جنوبی را اعلام وصول کرد.

اعلام وصول سوال تعدادی از نمایندگان از زنگنه درباره فاز 11 میدان مشترک پارس جنوبی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چهار سؤال ملی و منطقه‌ای نمایندگان از سه وزیر دولت برای سیر مراحل قانونی اعلام وصول شد.

بر این اساس سؤال ملی سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت بی‌توجهی به تامین مسکن اقشار کم‌درآمد و بافت‌های فرسوده شهری و روستایی و حاشیه‌نشینی اعلام وصول شد.

همچنین سؤال ملی علی خضریان نماینده مردم تهران و تعداد دیگری از نمایندگان از بیژن زنگنه وزیر نفت در باره علت توقف طرح توسعه فاز 11 میدان مشترک پارس جنوبی نیز اعلام وصول شد.

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین سؤال منطقه‌ای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس از وزیر نیرو درباره علت عدم پیشرفت پروژه نیروگاه برق سیریک و نیز سؤال منطقه‌ای این نماینده از وزیر نیرو در باره علت نوسانات برق در روستاها و برنامه این وزارتخانه برای رفع این نوسانات را اعلام وصول کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول