اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور حداکثری در انتخابات چراغ تابناک آینده نظام است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، چراغ تابناک آینده نظام است.

حضور حداکثری در انتخابات چراغ تابناک آینده نظام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علماء در نشست پیش از ظهر امروز تعدادی از روحانیون استان پیرامون اهمیت انتخابات، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بی‌نظیر هستند، لذا مسؤولان باید موجبات رفاه و رفع گرفتاری‌های معیشتی آن‌ها را فراهم کنند.

وی حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه را چراغ تابناکی برای آینده نظام دانست و افزود: هر کجا که مردم حضور حداکثری در رخدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته‌اند، بالاترین ظریب امنیت و اقتدار را داشته‌ایم، لذا باید مردم شریف یک‌بار دیگر در ۲۸ خرداد حماسه‌ای خلق کنند که طمع دشمنان قسم خورده کشور را نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تشریح دیدگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم، تأکید کرد: یکی از حرف‌های همیشگی امامین انقلاب، امیدواری در مردم و اهمیت دادن به حضور گسترده مردم در عرصه‌های سیاسی است و اصطلاح «ما می‌توانیم»، یعنی امیدواری، بصیرت و آگاهی دادن، لذا ما روحانیون باید به مردم بصیرت و آگاهی دهیم و اذعان کنیم مردم ما بی‌نظیر هستند، بنابراین نباید بگذاریم مردم در تنگنا قرار گیرند.

وی با اشاره به تأکیدات امام (ره) بر حفظ حضور مردم تصریح کرد: امام راحل قدرت نفوذی فوق‌العاده‌ای داشت و هر چه می‌گفت مردم قبول می‌کردند، اما همه چیز را به رأی می‌گذاشت و نظرات مردم برای آن حضرت از اهمیت بالایی برخوردار بود، لذا ما باید مردم را روشن کنیم، که در عرصه‌ها حضوری حداکثری داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از برخی نابسامانی‌ها و بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: ایران کشور ثروتمندی است و در برخی منابع خدادای جزء کشورهای اول دنیا هستیم، لذا دلیلی ندارد پول کشور ما ضعیف باشد و این همه بیکار داشته باشیم و اصلا چرا ما متناسب با شأن کشور پیشرفت نکرده‌ایم.؟

علماء افزود: متأسفانه به‌رغم این همه ثروت خدادای و این که، هر چه نگاه می‌کنیم ثروت می‌بینیم و مردم هم این را می‌دانند، اما تغییری در سفره مردم بوجود نیامده و خوب می‌دانیم این موضوع، یکی از مطالبه‌های جدی مقام معظم رهبری از رؤسای جمهور بوده است و آن کیفیت سفره مردم است، زیرا مردم از این امکانات کشور خبر دارند و تغییرات را از مسؤولان می‌خواهند، نباید اجازه دهیم خانواده‌ای دغدغه جهیزیه فرزندان، یا بیکاری آنان را داشته باشد.

وی در خصوص ارزشمندی مردم، خاطرنشان کرد: مردم همواره با انقلاب بوده و هستند، اما انصافا باید مسؤولان هم به فکر مردم باشند، مردم صداقت و سلامت از ما می‌خواهند.

علما گفت: مقام معظم رهبری همواره می‌فرمایند«من قائل به حداکثری هستم»، زیرا انقلاب ما متکی و زنده به حضور مردم است، هر جا مردم حضور حداکثری داشتند، هیچ مانعی جلو دار انقلاب اسلامی نبوده است و حضرت ایشان با تکیه بر همین مردم به آمریکا نهیب می‌زند و استکبار را به زانو درآورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: همگان واقفیم؛ سرمایه کشور مردم هستند، اصلا مردم صاحبان اصلی انقلاب، نظام و کشور هستند و امام راحل(ره) بارها سفارش می‌کرد، باید ما حضور ذهن داشته باشیم که خدمتگزار این مردم هستیم و مقام معظم رهبری توصیه می‌فرمایند که مسؤولان باید مثل مردم زندگی کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول