اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نامزدهای وابسته به دولت حاضر به بازگو کردن عملکرد آقای روحانی نیستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع جالب در مناظره‌ها این است که نامزدهای وابسته به دولت فعلی از عملکرد آقای روحانی تبری جسته و به نوعی از آن فرار می‌کنند و حاضر نیستند این کارنامه غیرروشن را باز و یا توجیه کنند.

نامزدهای وابسته به دولت حاضر به بازگو کردن عملکرد آقای روحانی  نیستند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در مناظره‌های انتخاباتی متاسفانه برخی از کاندیداها مرز اخلاق را رعایت نمی‌کنند و با اینکه ادعای رجل سیاسی دارند، اما مطالبی که می‌گویند خلاف آن را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد:در مناظره‌‌ها انسان صحنه‌هایی را می‌بیند که از شگفتی‌های انتخاباتی است، صحبت‌های که برخی نامزدها مطرح می‌کنند نشان می‌دهد که تاریخ را فراموش کرده‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرافکنی برخی نامزدها نشان می‌دهد نه کارنامه روشن و نه برنامه مشخصی دارند، افزود: اینکه برخی‌ها تلاش می‌کنند در حین مناظره به حاشیه‌ها بپردازند و موضوعاتی را پیش بکشند که ارتباطی به پاسخ آنها به سوالات ندارد نشان می‌دهد این نامزدها به دنبال پرت کردن حواس‌ها هستند، غافل از آنکه مردم به خوبی متوجه هستند و غرض آنان را درک می‌کنند.

سلیمی بیان کرد: امروز عمده مشکل مردم بیکاری، اشتغال و مسکن است، موضوعاتی که برخی‌ها مطرح می‌کنند در اولویت زندگی مردم نیست و ثابت می‌کنند که این نامزدها چقدر از مردم فاصله دارند و همچون رئیس جمهور در قرنطینه هستند. 

وی تصریح کرد: پیشنهاد من به نامزدها این است که با مردم صادق باشند، اطلاعات مربوط به اموال و دارایی و محل سکونت خود را در اختیار مردم قرار دهند، بگویند کجا زندگی می‌کنند، چندتا خانه و ویلا دارند، اسپانسر آنها کیست تا مردم واقعیتها را ببیند و به فرد اصلح رای دهند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم امیدآفرینی از سوی نامزدها گفت: چرا برخی نامزدها از اظهارات منافقین رونویسی می‌کنند و حرف‌های آنان را مطرح می‌کنند از جوانگرایی و حضور بانوان حرف می‌زنند، اما کارها و اقدامات آنان در طول چند سال گذشته چیز دیگری می‌گوید.

سلیمی افزود: موضوع جالب در مناظره‌ها این است که آقایان وابسته به دولت فعلی از عملکرد آقای روحانی تبری جسته و به نوعی از آن فرار می‌کنند و حاضر نیستند این کارنامه غیرروشن را باز کنند، که این نشان می‌دهد دولت فعلی نه تنها عملکرد قابل دفاعی ندارد، بلکه این عملکرد سیاهی‌های زیادی دارد که کسی حاضر نیست خود را به آن پیوند بزند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول