اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بزرگ‌ترین مَشک‌های ماری قاچاق سوخت در خور تیاب میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی و دریابانی میناب قاچاقچیان در انتقال 120 هزار لیتر سوخت قاچاق ناکام ماندند.

کشف بزرگ‌ترین مَشک‌های ماری قاچاق سوخت در خور تیاب میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی شب گذشته حین گشت زنی در محور ساحلی این شهرستان در بندر تیاب به یک باند قاچاق سوخت حین جابه جایی و انتقال سوخت از خشکی به دریا از طریق مشک‌های ماری برخورد کردند.

وی افزود: ماموران با همکاری  پایگاه دریابانی شهرستان در یک عملیات ضربتی و مشترک ضمن مسدود کردن مسیر خروجی خور تیاب ۱۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تلاش جهت دستگیری سایر قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار دارد.

مشک‌های ماری نوعی از پوشش پلاستیکی است که قاچاقچیان سوخت از آن برای حمل سوخت قاچاق تا رساندن آن به شناورها و کشتی‌های بزرگ در عمق آبهای دورتر از ساحل استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول