اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و سراسر کشور

در جهت بررسی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل اومدم پاساژعلاالدین در خیابان جمهوری تهران بورس فروش و تعمیرات موبایل پیش یکی از تعمیرکاران حرفه ای این حوزه .

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و سراسر کشور

 در جهت بررسی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل اومدم پاساژعلاالدین در خیابان جمهوری تهران بورس فروش و تعمیرات موبایل پیش یکی از تعمیرکاران حرفه ای این حوزه .

سلام من سعید کریمی هستم امروز اومدیم سطح بازار طبق بررسی های کاملی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بازار تعمیرات موبایل بهترین و پردرآمد ترین شغل در بین کسب و کار های امروز کشور است .

به همین رو آموزشگاه های زیادی در سطح کشور وجود دارد و آموزشگاه های تعمیرات موبایل هم این روزا خیلی شلوغ و پر طرفدار هستند .

سلام دوست عزیز من کریمی هستم در مورد شغل تعمیرات موبایل برای شنونده هامون میخواستیم یک مصاحبه تهیه کنیم . آیا امکانش هست وقت شما رو بگیرم .

خب الان ما طبقه منفی یک پاساژ علاالدین هستیم یک تابلو بزرگ تعمیرات موبایل وجود داره و میخوایم بریم مصاحبه کنیم امیدوارم که استقبال کنند چون خیلی سرشون شلوغه .

شما آقای ؟

مرتضی اشرفی هستم :

و الان از این شغل راضی هستید و درآمدتون به چه صورت است ؟

آقا مرتضی شما چندسال است که تو حوزه تعمیرات موبایل در حال فعالیت هستید ؟

میتونم بپرسم از کجا یاد گرفتید ؟

فکر میکنم نزدیک به دوسال دیگه شده باشه.

آقا مرتضی چه فاکتورهایی وجود داره برای کسی که میخواد بیاد توشغل شما یعنی کسی که هیچ اطلاعاتی نداره و در آینده میخواد همکار شما بشه اصلا از کجا باید شروع کنه و به چه چیزهایی باید دقت کنه ؟

اجازه بدید درآمد رو نگم ولی خوب همین قدر بهتون بگم که خدارو شکر خیلی خیلی راضی ام.

فاکتورهای زیادی وجود داره یکی اینکه آموزش حرفه ای خوب ببینه پیش یک استاد و تعمیرکار حرفه ای بعدا هم حمایت بشه منظورم همون پشتیبانیه.

بله با کمال میل من تو یک آموزشگاه تومیدون انقلاب رفتم اسمش اگه اشتباه نکنم پارسه بود .

اگه کوتاه باشه من در خدمتم .

خب پس قدم اول اینجوری که شما آقا مرتضی میگید آموزش هست. این آموزش رو چگونه باید دید پیش تعمیرکارها تو مغازه های سطح شهر یا آموزشگاه های خیلی خوبی که تو سطح کشور است ؟

خودشم باید علاقه داشته باشه و تلاش و پشتکار .

امکانش هست این قسمت چون تخصصی تر است بیشتر برای شنونده ها بازش کنید .

والا محیط مغازه که میبیند خیلی شلوغه رفت وآمد سرو صدا جای آموزش نیست .پیشنهاد میکنم اگر آموزشگاه خوب گیرآوردند حتما برن اونجا .

فاکتور که زیاده ولی چیزی که برای من خیلی مهم بود آموزش تضمینی ،پشتیبانی و اعتبار اون آموزشگاه مهم بود.

این آموزشگاه چه ویژگی هایی باید داشته باشه تابتونند تصمیم درستی بگیرند ؟

یکی این که آموزش تضمینی داشته باشند یعنی تا کامل یاد نگرفتید دوره آموزشی تموم نشه که زیر نظر یک آموزشگاهه با اعتبار و برند بالا و یک مدرس خوب و حرفه ای انجام بشه .

حالا که وارد بازار کار شدیم باید جایی باشه که جواب مشکلات ما رو بده پشتیبانی خیلی مهمه تو این قسمت آموزشگاه پارسه تیم پشتیبانی حرفه ای و خیلی قوی داره که حتی بعد از دوره به صورت آنلاین و شبانه روزی مشکلاتی که ما داشتیم را کمک میکردند تا حل کنیم .

دوم اینکه بعد از آموزش یه جایی باشه که معرفی کنه که خودمون بریم کسب و کار خودمون رو شروع کنیم تو بازار گمراه نشیم یعنی معرفی به بازار کار داشته باشه برای دوستانی که سرمایه برای اجاره ندارند، که آموزشگاه پارسه تو این مورد هم به من کمک کرد .

خیلی تاثیر داره چون اگه ابزار ما بروز نباشه ما هر چقدر هم تعمیرکار خوب حرفه ای باشیم به مشکل میخوریم .

خیلی هم عالی آقا مرتضی به عنوان آخرین سوال تجهیزات و به روز بودنشان چقدر تاثیر داره .

برای دوستانی هم که به دنبال شروع کسب و کار خودشان هستند و برن دنبال کارای اداری و جواز کسب، مدرک خیلی مهمه که یادمه اون موقع چهار مدل مدرک به ما دادن فنی حرفه ای بود که با اون جواز کسب گرفتم اگه اشتباه نکنم یک مدرک وزارت دفاع و یک مدرک بین المللی هم داشتن .

آموزشگاه پارسه که اونجا شما آموزش دیدین تجهیزاتشون چجوری بود اندازه این تشکیلاتی که شما تو مغازتون دارید وسایل تعمیراتی داشتن ؟

شاید باورتون نشه ولی هر کارگاشون سه تا چهار برابر تجهیزاتی که اینجا میبینید دستگاه های بروز داشتن که برای هر هنرجو وسایل اختصاصی تعمیرات گذاشته بودند. و خودشون وارد کننده این دستگاه ها هستند که بعد از دوره هم من حمایت شدم و یک سری از دستگاه ها را از اونجا تهیه کردم .

خیلی ممنون آقا مرتضی اگر حرف پایانی دارید که میتونه به شنونده های ما کمک کنه ما در خدمتیم .

قربان شما، در کل بازار پر درآمد و خوبیه برای کسانی که علاقه مند هستند من خودم عاشق تعمیرات هستم. مهم هم نیست که تو چه مرکز و مکانی آموزش میبینید من تجربیات شخصی خودم رو براتون گفتم که اون موقع کلی تحقیق کردم و ته بازار و دراوردم که پارسه رو انتخاب کردم که خدا رو شکر نتیجشو دارید میبینید .

ممنون آقا مرتضی با اینکه ما خودمون شاهد بودیم سر شما شلوغه ولی تجربیات خودتونو در اختیار ما گذاشتید اگه اجازه بدید ما دیگه رفع زحمت میکنیم تا شما به ادامه کارتون برسید.

خواهش میکنم امیدوارم که بدردتون خورده باشه و بتونم کمکی کنم به افرادی که میخوان درآینده همکار ما بشوند زنده باشید ولی در کل سعی کنید جای معتبر برید که مجوز هم داشته باشند .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول