اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مسؤولان استان در رقابت های انتخاباتی بی طرف باشند

استاندار قم با اشاره به ضرورت پیش بینی های لازم برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، از مجموعه مسؤولان استان خواست در رقابت های انتخاباتی بی طرف باقی بمانند.

مسؤولان استان در رقابت های انتخاباتی بی طرف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قم مستقر در فرمانداری در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: این بازدید برای ارزیابی آخرین وضعیت نیروها و دست اندرکاران امر انتخابات در استان انجام می شود.  

وی با بیان این که فرآیندهای انتخاباتی بر اساس تقویم زمان بندی به پیش رفته است افزود: استان قم آماده برگزاری انتخابات سالم، ایمن و  پُرشور است.

استاندار قم اضافه کرد: خوشبختانه تمام عوامل اجرایی و پشتیبانی برگزاری انتخابات در قم آموزش ها و فرآیندهای لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و ایمن پشت سر گذاشته اند.

وی ابراز امیدواری کرد با آمادگی کامل در هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، شاهد برگزاری این انتخابات در کمال امنیت و سلامت باشیم.

استاندار قم با تصریح بر این که باید فارغ از هر نتیجه در انتخابات، برای اجرای کامل قوانین انتخاباتی تلاش کنیم خاطر نشان کرد: امنیت و سلامت، دو شاخصه برگزاری انتخابات و تأمین آن ها از وظایف مسؤولان و دست اندرکاران انتخابات است و از این رو متولیان برگزاری انتخابات باید از هرگونه سوگیری خودداری کنند و پاسدار رأی و انتخاب مردم باشند.

وی در عین حال تبلیغات و رقابت های انتخاباتی کاندیداهای مختلف را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: مسؤولان استان باید در این راستا کاملا بی طرف باشند و بی طرف باقی بمانند.

سرمست تلاش برای جلب مشارکت حداکثری را از دیگر وظایف مسؤولان دانست و تأکید کرد: کاندیداها، احزاب، گروه ها، فضای مجازی و صدا و سیما باید در این راستا نقش آفرینی داشته باشند.

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است اذعان کرد: مشارکت حداکثری مردم توفیقی برای نظام محسوب می شود و امنیت ملی و تأمین منافع کشور در صحنه بین المللی در سایه این مشارکت محقق خواهد شد.

استاندار قم همچنین برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صورت الکترونیکی مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه مسؤولان ستاد انتخابات استان قم سابقه برگزاری انتخابات را به صورت الکترونیکی دارند و البته لازم است تا آموزش های لازم در این زمینه به عوامل دست اندرکار و مردم نیز داده شود.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول