اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس ستاد نمایندگان خبر داد: حمایت حداکثری نمایندگان مجلس از آیت الله رئیسی

رئیس ستاد نمایندگان مجلس آیت‌الله رئیسی از حمایت حداکثری نمایندگان مجلس از آیت الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد.

رئیس ستاد نمایندگان خبر داد: حمایت حداکثری نمایندگان مجلس از آیت الله رئیسی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی و تبیین راهبردهای ستاد «خادمان ملت» آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی رئیس ستاد «خادمان ملت» آیت الله رئیسی طی سخنانی گفت: این جلسه به منظور تدوین برنامه‌ها و تبیین شرایط و آرایش انتخاباتی و برنامه‌ریزی برای هفته آخر و کسب نتیجه پیروزی برگزار می‌شود. خرسند هستیم که در حضور جمعی از نمایندگان مردم را در این جلسه داریم اما تعداد قابل توجهی از دوستان با توجه به تعطیلی مجلس در هفته آتی ازظهر امروز به سمت حوزه‌های انتخابیه سفر کردند و تعداد دیگری از نمایندگان به علت برگزاری جلسات برخی کمیسیون‌ها و همچنین باتوجه به اینکه این روزها آخرین روزهای بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا است، برخی نمایندگان جهت مسئولیتی که در حوزه انتخابیه دارند و برخی هم به خاطر مراجعاتی که دارند، فرصت حضور در این جلسه را نداشتند.

وی ادامه داد: انتخابات به روزهای پایانی و هفته آخر نزدیک می‌شود اما در همین مناظره‌هایی که انجام شد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با ادبیات سخیف و غیرصحیح تحصیلات حوزوی را نادیده گرفتند. گویا تحصیلات فقط تحصیلات کلاسیک است و دانش حوزوی، تحصیلات نیست. این تفکر کهنه و قدیمی گذشته است که قصد داشتند روحانیون را کنار بگذارند و حذف کنند.

نماینده تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم همچنین اظهار داشت: این در شرایطی است که تحصیلات حوزوی بسیار عمیق است، این را میتوان به در عرصه های علمی کشور مشاهده کرد، حتی پیش از انقلاب هم روحانیونی مانند شهید مطهری و شهید مفتح که در دانشگاه‌ها حضور داشتند و همینطور اساتیدی مانند دکتر دینانی و دکتر اعوانی همگی دوره‌ای تحصیل دروس حوزوی را در کارنامه دارند. اساساً مبنای دانش و تحصیل در حوزه های علمیه مدرک گرایی نیست. 

وی افزود: متاسفیم که فردی با این تفکر چهل سال در جمهوری اسلامی مشغول به کار بوده و حتی بارها درکنار روحانیون و علماء حضور داشته اما این تفکر را اینطور بر زبان می‌آورد. ما انتظار داریم که کاندیداهای محترم ریاست جمهوری ادب و اخلاق اسلامی را حفظ کنند. توهین و بی ادبی غیر از نقد برنامه و کارها است.

رییس ستاد خادمان ملت آیت الله رئیسی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: ما در روز های باقی مانده باید با جدیت و مجاهدت به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا ملت عزیز به پای صندوق رای بیاوریم. چه بیان زیبایی داشت شهید سلیمانی که گفت ایران حرم است‌. لذا از آنجا که مشارکت ما و رأی ما در مسیر دفاع از ایران عزیز است هر کسی که در انتخابات شرکت می‌کند مدافع حرم است.

وی افزود: ما با هدایت های رهبری موفقیت های عظیمی را در جبهه مقاومت به دست آوردیم و اکنون می‌توانیم در درون کشور هم موفقیت های بزرگی را کسب کنیم و این به شرطی است که ما مرد میدان را انتخاب کنیم و زمینه رأی تشکیل دولت جوان انقلابی جهادی فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول