اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه تحول در کشور است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:  حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه برای ایجاد تغییر و تحول در کشور است.

حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه تحول در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر ، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در نشست مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج استان با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات در مسجد امیرالمومنین (ع) پل‌دختر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از دیگاه کارشناسان سیاسی و نظامی مردمی‌ترین، مسقل‌ترین و آزادترین حکومت در جهان است و این اقتدار حاصل حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف عزت‌آفرین است.

وی افزود: همواره از ابتدای انقلاب تا کنون در زمان‌های مختلفی مانند دوران دفاع مقدس، فتنه‌ها و حتی بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی حضور مردم موثرترین مولفه و سربلند میدان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: صاحبان اصلی انقلاب مردم
هستند و نتیجه رای مردم به خود آنها باز می‌گردد و باید به خاطر خودشان رای دهند، انقلاب کردند و فتنه‌ها در نطفه خفه کردند و امروز باید در‌ راستای تحول با مشارکت حداکثری فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات بر پایه مردم سالاری دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از نظر امام راحل و دیدگاه مقام معظم رهبری تکلیف شرعی است و عدم شرکت در انتخابات گناه کبیره محسوب و موجب خوشحالی دشمنان می‌شود.

کشکولی انتخاب فرد اصلح را یکی دیگر از مولفه‌های انتخابات دانست و یادآورشد: کسی که در فضای غبار آلود نمی‌داند به چه کسی رای دهد باید با تحقیق و بررسی از سوابق و کارنامه نامزدهای انتخاباتی، از معتمدین و صاحب نظران مشورت بگیرد چرا که در قبال رای خود در پیشگاه خداوند مسئول است.

وی افزود: مبارزات انقلابی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره با بصیرت افزایی و روشن‌گری مردم شکل گرفته و امام راحل خواستار مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها بود و برپایه این مهم انقلاب به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی انتخاب شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خرداد یک اثر جهانی دارد و نشانه عزت و اقتدار ملی است .

وی افزود: ۲ نظام دیکتاتوری و جمهوری در جهان تعریف شده که ملت ایران برای رهایی از یوغ دیکتاتوری و رژیم ستمشاهی، انقلاب کردند و نظام جمهوری اسلامی را با شعار استقلال، آزادی حاکم و امروز آزادی بیان در هیچ کجای دنیا مانند ایران معنا ندارد.

کشکولی یادآور شد : امروز باید در پاسخ به جنگ نرم دشمنان که با استفاده از ابزار رسانه شبهات فراوانی در جامعه علیه نظام منتشر می‌کنند، وظیفه همه ما است در این رابطه در پاسخ به این شبهات روشن‌گری کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول