اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مریدی‌زاده: محسن رضایی وعده یک وزیر را به هرمزگان داده است/ وعده 450 هزار تومانی قطعی است

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان گفت: وعده انتصاب یک وزیر از هرمزگان و یارانه 450 هزار تومانی قطعی و حتمی است و ایشان قول حتمی آن را داده‌اند.

مریدی‌زاده: محسن رضایی وعده یک وزیر را به هرمزگان داده است/ وعده 450 هزار تومانی قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن مریدی عصر امروز با حضور در برنامه دعوت که به همت انجمن صنفی رسانه‌های هرمزگان و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما سربازیم و وظیفه سرباز هم حفاظت و حراست از مرزها و مردم است و آقای رضایی سرباز است و در زمان جنگ نیز مشغول وظیفه خود بود که به کشورمان حمله شد.

وی افزود:  آقا محسن از حضرت امام خمینی خواستند که مسؤولیت جنگ را بر عهده بگیرند و امام مسؤولیت جنگ را بر دوش آقا محسن قرار داد و آقای رضایی توانست با ایجاد وحدتی فراگیر در میان سپاه و ارتش، دفاع از خاک کشورمان را آغاز کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ما در جنگ با مدیریت و تدبیر آقای رضایی و اعتقاد ایشان به نیروهای جوان امثال حاج قاسم‌ها و شهید باکری‌ها و شهید همت‌ها به موفقیت رسیدیم.

مریدی زاده در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: آقا محسن در دوران سازندگی نیز توان سپاه را به سمت سازندگی کشور سوق داد و بسیاری از سدها و پل‌های عظیم در کشور توسط واحدهای سازندگی سپاه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: تحصیلات ایشان در حوزه اقتصاد در دانشگاه تهران از لیسانس تا دکترا و سپس حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و تدوین سند چشم انداز 1400 گوشه‌ای از تلاش‌های ایشان برای خدمت به کشور و رفع مشکلات اقتصادی است.

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان در انتخابات 1400 گفت: ما در جنگ نیز هرگز جناح‌ بندی نداشتیم و دوری ایشان از وابستگی‌های حزبی و اعتقاد ایشان به تبعیت از رهبری نشان از نگاه جامع ایشان به تمامی ظرفیت‌های انسانی کشور است. شیعه و سنی و خانم و آقا از نگاه ایشان در بکارگیری نیروها در عرصه‌ سیاسی و مدیریتی یکی است.

مریدی زاده در توضیح طرح معیشیت ایرانیان در سه حوزه یارانه، خانه‌داری زنان و تأمین مسکن که در دستور کار آقای رضایی است نیز گفت: محل منابع مورد نیاز برای تحقق این طرح نیز از محل یارانه‌های پنهانی است که اکنون واقعا معلوم نیست کجا می‌رود و چه کسانی و به چه میزانی از آن بهره می‌برند.

وی تأکید کرد: از یک ماه بعد از تحویل دولت، ماهانه 450 هزار تومان یارانه به حساب 40 میلیون نفر از ایرانیان پرداخت می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اشتغال بانوان خانه‌دار نیز بخش مهمی از برنامه‌های آقای رضایی است. تربیت فرزندان و اداره خانه یک شغل به حساب می‌آید و بانوان خانه‌داری که دو و بیشتر فرزند داشته باشند، حقوق و بیمه برای آنان در نظر گرفته خواهد شد و خانم‌ها بعد از 25 سال بازنشسته و مستمری نیز دریافت می‌کنند.

مریدی‌زاده ادامه داد: ایجاد مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌های آقای رضایی است. رونق دادن به مشاغل خانگی بخصوص برای بانوان و کمک بانوان به اقتصاد خانوار نیز از جمله دیگر برنامه‌های است که بر روی آن تأکید دارند تا بانوان با گرفتن مواد اولیه و تهیه کالا و خرید آن از بانوان، هم اقتصاد کشور رونق می‌گیرد و هم سهم بانوان در اقتصاد خانوار نیز تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: وعده‌های آقای رضایی در انتخابات نیز قطعا عملی خواهد شد و ایشان تأکید دارند که تمامی وعده‌های انتخاباتی را عملیاتی خواهند کرد.

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان افزود: محسن رضایی اقتصاد دان است و ظرفیت‌های هرمزگان بخصوص دریا، کشتی‌سازی، سواحل، بنادر، پرورش ماهی و میگو در قفس و ... را به خوبی می‌شناسد و برای هر کدام از این بخش‌ها، برنامه‌های رونق آفرین تدارک دیده است. آقای رضایی قول داده که 10 نفر از هرمزگان در کلان دولت حضور داشته باشند و 1 نفر حتما وزیر خواهد شد. از میان بانوانی که معرفی خواهیم کرد در دولت آقای رضایی خواهند بود. شیعه و اهل سنت بر پایه توانمندی‌های خود در دولت آقای رضایی نقش خواهند داشت. 

مریدی زاده تصریح کرد: پیشینه آقای رضایی نشانه آن است که اهل حرف نیست و وقتی حرفی می‌زند، عمل می‌کند و وعده‌های توخالی و پوچ نمی‌دهد و در این 40 سالی که با ایشان آشنا هستم و دو دوره است که ریاست ستاد ایشان را در هرمزگان بر عهده دارم به شما می‌گویم که به هر وعده‌ای که بدهد، عمل می‌کند.

این فعال سیاسی هرمزگان در پایان گفت: بی شک مردم هرمزگان بدلیل خونگرمی و وفاداری خود در انتخابات نیز حضور خواهند داشت و یکی از پررنگ‌ترین حضورها را در روزهای خاص سیاسی نظیر 22 بهمن و قدس و تشییع پیکر شهدا داریم و در این دوره نیز مشارکت خوبی از مردم استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول