اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شرایط ویژه‌ای برای بیمه افراد آسیب‌دیده پیش‌بینی شود

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری همدان گفت: شرایط ویژه‌ای برای احصا و بیمه‌شدن افراد آسیب‌دیده و محرومین جامعه در مناطق کمتربرخوردار و روستاها پیش‌بینی شود.

شرایط ویژه‌ای برای بیمه افراد آسیب‌دیده پیش‌بینی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یزدان آزرمی عصر امروز در کارگروه صندوق بیمه روستایی و عشایری در فرمانداری شهرستان همدان، یکی از راه‌های تضمین رفاه اجتماعی روستاییان کمک به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن است اظهار کرد: می‌توان از پیامدهای مخرب خشکسالی هم در جهت بیمه کشاورزان بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای تشویقی برای گسترش بیمه‌شوندگان روستایی پیش‌بینی شود عنوان کرد: آثار تکمیل بیمه‌شدگان روستایی، عشایری و کشاورزی فاقد بیمه در بلندمدت عیان شده و آثار اجتماعی و رفاهی خود را نشان خواهد داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان اضافه کرد: اگر بیمه روستائیان به صورت یک جنبش اجتماعی با هدف تکمیل بیمه روستاییان اجرایی و در دستور کار قرار موضوع ماندگاری ساکنان در روستاها بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارگزاران یکی از مولفه‌های اصلی صندوق بیمه روستایی هستند که در این سال‌ها با کسب تجربه نقش بارزی ایفا کرده‌اند.

آزرمی خواستار اعمال ایده‌های نوین و فاصله گرفتن از روش‌های سنتی در تکمیل بیمه روستاییان شد و افزود: با معیارهای جدی و قانع‌کننده می‌توان گام های موثری در این خصوص برداشت‌.

وی گفت: شرایط ویژه‌ای برای احصا و بیمه‌شدن افراد آسیب دیده و محرومین جامعه در مناطق کمتربرخوردار و روستاها پیش‌بینی شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری همدان با بیان اینکه پیش‌بینی دفترچه‌های درمانی، افزایش حقوق مستمری و تجمیع بیمه های روستایی مورد تاکید است افزود: علت عدم استقبال از بیمه روستایی بخش شرا بررسی و برنامه ارتقای جایگاه آن برنامه‌ریزی شود.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان نیز گفت: از سال ۸۴ تاکنون ۲۱ هزار و ۴۹۹ نفر در شهرستان همدان زیر پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند.

مهدی سماواتی ادامه داد: بخش مرکزی همدان با ۲ هزار و ۸۷ نفر بیمه شده و ۱۴۲ درصد تحقق در سال گذشته در رتبه دوم استان قرار دارد.

وی در پایان عنوان کرد: از کل بیمه‌شدگان شهرستان همدان ۱۷ هزار ۱۹۴ نفر مرد و ۴ هزار و ۲۴۴ نفر زن است.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول