اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دولت با یک مصوبه ضربه سنگینی به هپکو و واگن‌پارس وارد کرد

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب گفت: دولت با مصوب کردن واردات ماشین‌آلات دسته دوم ضربه سنگینی به شرکت‌های هپکو و واگن پارس زد و این شرکت‌ها را دچار مشکلاتی کرد.

دولت با یک مصوبه ضربه سنگینی به هپکو و واگن‌پارس وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری امشب در مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی دولت مردمی ایران قوی درگام دوم در تالار آیینه اراک اظهار کرد: امروز ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده، ایرانی که در زمان گذشته و در زمان طاغوت جایگاهی در دنیا نداشت و برایمان ارزش و جایگاهی در سطح بین‌الملل قائل نبودند امروز به برکت انقلاب و فداکاری ملت ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح دنیا پیدا کرده که مسبب آن مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است که نظام به آن نیاز دارد.

وی افزود: رئیس‌جمهور گفته بود کاری می‌کنیم مردم به ۴۵ هزار تومان یارانه نیاز نداشته باشند اما بی‌تدبیری دولت باعث کوچک‌تر شدن سفره مردم شد، همین دولت مجبور شد به غیر از یارانه مبلغ دیگری هم به عنوان معیشتی به مردم بدهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌تدبیری‌ و ناکارآمدی دولت باعث شد کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی به شهرک‌ ارواح تبدیل شوند؛ دولت با مصوب کردن واردات ماشین‌آلات دسته دوم ضربه سنگینی به شرکت‌های هپکو و واگن پارس زد و این شرکت‌ها را دچار مشکلاتی کرد.

آصفری همچنین در خصوص مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: همتی که امروز نامزد ریاست جمهوری است مسئول بانک مرکزی بوده و باید ارزهایی را که داده پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: همتی با چه رویی در تلویزیون به چشمان مردم نگاه می‌کند و برخی حرف‌ها را می‌زند، انگار مسئولیتی نداشته است؟

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کدام کشور سراغ دارید که در روزهای نزدیک به انتخابات کالاهای اساسی که مربوط به سفره مردم است را ۳۰ درصد گران کند و این در حالی است که این کالاها همه در داخل کشور تولید می‌شود و ارتباطی با تحریم‌ها ندارد.

آصفری بیان کرد: زمانی مردم ایران با کارت ملی برای اربعین حسینی به کشور عراق می‌رفتند اما امروز با کارت ملی مرغ و روغن می‌گیرند.

وی تصریح کرد: ارز در کشور برای هزینه‌های لاکچری و لوکس و خوراک سگ و گربه وجود دارد اما برای سفره مردم، تولید و اشتغال وجود ندارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر دولت کارآمد، انقلابی و جهادی و در حرکت باشد و جسارت و شجاعت لازم را داشته باشد که در عرصه بین‌الملل از حقوق مردم دفاع کند مطمئناً آینده کشور روشن خواهد شد اما اگر دولت خسته‌ای را مثل دولت فعلی انتخاب کنیم روز به‌روز وضعیت بدتر خواهد شد.

آصفری با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات باعث می‌شود قدرت چانه‌زنی در عرصه‌های بین‌الملل بیشتر شود ادامه داد: دولتی که با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه قوی داشته باشد می‌تواند محکم‌تر و پیگیرتر مسائل و مشکلات مردم را رفع کند.

وی تأکید کرد: مردم با بصیرت و آگاه کشور همیشه در بزنگاه‌های تاریخ در صحنه حضور داشتند و در انتخابات پیش رو نیز برگ زرینی دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول