اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری‌ برای بازگردانی ۱۷ واحد صنعتی راکد سمنان به چرخه تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پیگیری‌های موردی برای بازگرداندن ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی راکد این استان به چرخه تولید آغاز شد.

پیگیری‌ برای بازگردانی ۱۷ واحد صنعتی راکد سمنان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: پیگیری‌های موردی برای بازگرداندن چندین واحد صنعتی و تولیدی راکد به چرخه تولید با همکاری چهارجانبه استانداری سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بانک عامل مربوطه و مدیران واحدهای صنعتی راکد آغاز شد.

وی افزود: بررسی گره‌های اداری که مانع رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان می‌شود، به وزارتخانه‌ها ارجاع نشود و در داخل استان راهکارهایی برای رفع این مشکلات پیدا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: ۱۷ واحد راکد قابل‌برگشت به چرخه تولید در استان سمنان وجود دارد که با جدیت و رایزنی‌های مستمر باید برای رفع مشکلات این واحدها تلاش کرد.

شریفی‌نژاد تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نسبت به گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید باید شبانه‌روزی در تلاش باشند و نباید صاحبان صنایع برای اخذ مجوز و پیگیری رفع مشکلاتشان در وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف سرگردان بمانند.

وی خاطرنشان کرد: با جان و دل برای رفع مشکلات بخش صنعت استان سمنان تلاش شود؛ چراکه تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی به ضرر کشور است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول