اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

مرد سیاست جگر باید داشته باشد

یک فعال سابق دانشجویی نوشت:کجای دنیا برای کاندیدای ریاست جمهوری وسط دعواهای انتخاباتی جلسه ی پرسش و پاسخ نقادانه ی دانشجویی برگزار می کنند، کاش دیگر کاندیدا نیز جگر داشتند و در این 10 روز پایانی انتخابات در همچین جلساتی حضور پیدا می کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس حسین زینلیان بروجنی فعال سابق دانشجویی در یادداشتی تحت عنوان مرد سیاست جگر باید داشته باشد، نوشت: امروز در دانشگاه تهران جلسه ای مطالبه گرانه و شفاف با حضور  نمایندگان تشکل های دانشجویی و حاج آقای رئیسی به عنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری برگزار گردید و فارغ از مباحث مطروحه که بسیار  صریح و از زاویه نگاه های متفاوت تشکل ها بود، اما اصل خود برگزاری همچین جلسه ای که تبدیل به میتینگ یک طرفه ی انتخاباتی نشد، حرکتی آوانگارد و جدید محسوب می شود.

آخر کجای دنیا برای کاندیدای ریاست جمهوری وسط دعواهای انتخاباتی جلسه ی پرسش و پاسخ نقادانه ی دانشجویی برگزار می کنند، کاش دیگر کاندیدا نیز جگر داشتند و در این 10 روز پایانی انتخابات در همچین جلساتی حضور پیدا می کردند.

در جلسه ی امروز  نمایندگان اتحادیه های دانشجویی با لحن های خاص خود  که مقتضی فضای دانشجویی است، روایت خود را از دلایل فرار نخبگان از ایران و شکل گیری دو جبهه ی حامیان امتداد دولت حسن روحانی و جریان خواهان تغییر وضع موجود را  بیان نمودند و سوالات چالشی خود از قبیل ماجرای گران شدن بنزین، آبان 98، شفافیت اقتصادی هیئت مدیره ها و شرکت های دولتی، حساب های خاص ریاست قوه ی قضاییه و روند شکل گیری ستادهای انتخاباتی و هزینه های تبلیغاتی را مطرح کردند.

و وقتی با وجود سنگین بودن فضای ابهامات و سوالات پر تعداد دانشجویان نوبت به پاسخگویی حاج آقا شد، ایشان به جای شومن بازی و تصویرسازی های غیر واقعی از توانایی و کارنامه ی خود، با سعه ی صدر  پاسخگوی سوالات و ابهامات دانشجویان شدند.

به گونه ای که با لحن قاطعانه و پاسخ های صریح ایشان در اواخر جلسه فضایی واقع بینانه و منطقی  نسبت به ابهامات و سوالات برای تغییر وضع موجود به نفع مردم در  بین دانشجویان  پدید آمد.

کاش دیگر مسئولان و کاندیداها نیز در چنین جلسات غیر فرمایشی حضور پیدا می کردند و طعم تلخی برخورد صادقانه را به جان می خریدند اما گوش شان را به طعم شیرین برخوردهای منافقانه و تبلیغاتی نمی دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول