اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بسیج دانشجویی عامل محرک دانشجویان دانشگاه در عرصه علم و پژوهش است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها ۳۰ سال مسئله‌محور نبوده‌اند گفت: بسیج دانشجویی در سایه تعامل و همفکری با دانشگاه سبب حل مشکلات دانشجو و مردم جامعه خواهد شد.

بسیج دانشجویی عامل محرک دانشجویان دانشگاه در عرصه علم و پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مسعود اکبری‌زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان گفت: بسیج دانشجویی عامل محرک دانشجویان دانشگاه در عرصه علم و پژوهش است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها ۳۰ سال مسئله‌محور نبوده‌اند ادامه داد: بسیج دانشجویی در سایه تعامل و همفکری با دانشگاه سبب حل مشکلات دانشجو و مردم جامعه خواهد شد.

اکبری‌زاده ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در حوزه پژوهش و فناوری را برشمرد و گفت: انجمن‌های علمی، حمایت از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، مراکز رشد و نوآوری و نیز نشریات علمی دانشگاه مواردی هستند که دانشجویان بسیجی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی بدون هیچ مانع و سدی می‌تواند از امکانات، فضاها و اساتید دانشگاه در جهت کار علمی بهره ببرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: حتی از ورود دانشجویان توانمند سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بدون محدودیت استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص طرح جامع راه مهندسی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد از چنین طرح‌هایی که باعث رشد و تعالی دانشجویان بویژه دانشجویان جدید الورود می‌شود استقبال کرده و آنها را حمایت می‌کند.

امیرحسین عسکری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در این دیدار بر نگاه ویژه بسیج دانشجویی به عرصه پژوهش و فناوری تاکید کرد و از نقش آفرینی بیش از پیش دانشجویان بسیجی در این حوزه خبر داد.

حجت احسان‌منش، مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار رویکردها و راهبردهای پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی را تشریح کرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول