اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسکوچیچ:کامبوج را دستکم نمی‌گیریم/ بازیکنان تیم ملی به بازی با عراق توجه نداشته باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که دیدار با بحرین را فراموش کنند.

اسکوچیچ:کامبوج را دستکم نمی‌گیریم/ بازیکنان تیم ملی به بازی با عراق توجه نداشته باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج اظهار داشت:دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی های آنها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با کامبوج در جدول برای تیم ملی ایران چقدر موثر است عنوان کرد: ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آنها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول