اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران ضامن سلامت انتخابات است

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است .

التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران ضامن سلامت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار رسول برزویی ظهر امروز در جلسه توجیه و تبیین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور  اعضاء هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان کردستان در سالن اجتماعات اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد اظهار کرد: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است .

وی با اشاره به ویژگی‌های انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: از نگاه مقام معظم رهبری انتخابات مظهر آزادی  و تعیین سرنوشت خود و مظهر حاکمیت مردم و یک ظرفیت بی‌نظیر برای تحکیم پایه‌های امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

برزوئی در خصوص عوامل و عناصر سلامت در انتخابات نیز گفت: التزام به فانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است .

وی ادامه داد: بصیرت عمومی و انتخاب اصلح، اجتناب از وعده‌های غیرعملی و غیرقانونی ، برخورد با تخلفات ، جرایم قبل ، حین و بعد از انتخابات ، آموزش مجریان و ناظران ، رعایت بی‌طرفی مجریان و ناظران و نامزدهای انتخاباتی و حضور قدرتمند مردم در عرصه انتخابات از دیگر عوامل و عناصر سلامت در انتخابات است .

جانشین فرمانده انتظامی کردستان در پایان بر اصل صیانت و نظارت بر انتخابات و احصاء چالش‌های انتخاباتی تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول