اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه آزاد شدند

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) پنج نفر دیگر از زندانیان دارای محکومیت‌های مالی آزاد خواهند شد و به کانون گرم خانواده برخواهند گشت.

پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، آئین دومین مرحله آزادسازی زندانیان سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ضمن تقدیر از همراهی دستگاه قضایی استان و اداره کل زندان‌های استان، با اشاره به نقش آفرینی حقوقدانان بسیجی در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: در راستای تعامل با سازمان زندان‌ها و نهضت آزادسازی زندانیان که از سال گذشته  آغاز شده، خدمات بسیار خوبی به زندانیان ارائه شده است.

وی افزود: مهمترین راهبرد و هدف ما در سازمان بسیج حقوقدانان از کمک به سازمان زندان‌ها و نهضت آزادسازی زندانیان فرهنگ‌سازی این امر خیر در جامعه و بسیج کنندگی تمامی ظرفیت ادارات و نهادها و سازمان‌های مردم نهاد بوده و هست و امیدواریم این امر خیر به یک فرهنگ عمومی در جامعه و سطح استان کرمانشاه تبدیل شود.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال هم اعلام کردیم که نهضت آزاد سازی زندانیان در سال 1400 به صورت ماهانه دنبال خواهد شد که خوشبختانه مرحله اول آن در ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با آزادسازی پنج نفر انجام شد و امروز هم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) پنج نفر دیگر از زندانیان دارای محکومیت‌های مالی آزاد خواهند شد و به کانون گرم خانواده برخواهند گشت.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال ادامه دارد، گفت: عدد آزادسازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان تاکنون به 360 نفر رسیده است.

بهرامی‌پور اظهار داشت: امروز علاوه بر برنامه آزادسازی زندانیان گروه جهادی حقوقدانان بسیجی در زندان مرکزی حاضر شده و به مشاوره و معاضدت حقوقی رایگان به زندانیان پرداخته و همچنین تیمی از پزشکان متخصص معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به زندانیان ما را در برنامه امروز یاری  می‌کنند که از همراهی این عزیزان و مجموعه معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  تشکر می‌کنیم.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در پایان از همکاری و پشتیبانی سردار ریحانی فرماندهی سپاه استان، رئیس محترم دادگستری و دادستان استان و همچنین مدیرکل و مسؤولان زندان‌های استان و سایر مسؤولان و خیرین و به ویژه اصحاب رسانه در جهت حمایت و پشتیبانی از این طرح تقدیر کرد.

سرهنگ پاسدار جلال فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز، گفت: در راستای خدمات پزشکی و درمانی سپاه به صورت جهادی امروز تیمی از پزشکان سپاه در تعامل و همکاری با سازمان بسیج حقوقدانان جهت خدمت‌رسانی تخصصی به زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه حاضر شدند.

فتاحی با بیان اینکه متخصصین کلیه و داخلی، دندانپزشک، قلب، روانشناس، پزشک عمومی، جراح و... در این برنامه حضور دارند، افزود: خوشبختانه امروز بیش از ۱۵۰ نفر از زندانیان مشمول خدمات‌رسانی عوامل پزشکی و درمانی سپاه قرار گرفتند.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از استمرار همکاری مجموعه درمانی سپاه استان  با سازمان بسیج حقوق دانان در جهت خدمت‌رسانی به زندانیان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم به صورت نوبه‌ای در همراهی با حقوقدانان بسیجی در زندان‌های استان به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زندانیان بپردازیم.

معاون مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در ادامه با خیر مقدم به مدعوین از مشارکت فعالانه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه و سپاه در امر آزادسازی زندانیان تقدیر کرد و گف : اقدامات جهادی حقوقدانان بسیجی در کمک به زندانیان بسیار مؤثر واقع شده است.

پیوسته همچنین اقدامات مشاوره حقوقی حقوقدانان بسیجی به زندانیان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی مجموعه بهداشت و درمان سپاه استان به زندانیان را اقدامی ارزشمند دانست و بر استمرار این فعالیت‌های جهادی تاکید کرد.

گفتنی است، در پایان این برنامه احکام آزادسازی تعداد پنج نفر از زندانیان مشمول آزادی این مرحله  به آنان اهداء شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول