اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تولید ۴۶ محتوای رسانه‌ای ویژه انتخابات

مسؤول اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: خادمان این اداره با موضوعات انتخابات، وظایف رئیس جمهور، ویژگی‌های رئیس جمهور تراز اسلام، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح 46 محتوای رسانه‌ای را برای پخش از بستر رسانه ملی و شبکه‌های مجازی تولید کرده‌اند.

تولید ۴۶ محتوای رسانه‌ای ویژه انتخابات

سید مرتضی موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خادمان اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت با تولید ۴۶ محتوای رسانه‌ای و فضای مجازی برای پخش از شبکه دو سیما و شبکه‌های مجازی به استقبال انتخابات رفتند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ده سخنرانی مذهبی با موضوعات حضور در انتخابات، بصیرت سیاسی، احساس مسئولیت و … توسط کارشناسان مطرح رسانه ملی از جمله حجج اسلام والمسلمین سعیدی آریا، جوشقانی، هدایت، احتشام و حسینی اراکی و آیت‌الله توکل در حرم مطهر بانوی کرامت تولید شده است که هر روزه ساعت ۶ بامداد از شبکه دو سیما منعکس می‌شود.

مسؤول اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در بخش فضای مجازی نیز ۱۸ عکس نوشت، ۱۰ موشن گرافی و ۸ پادکست با موضوعات انتخابات، وظایف رئیس جمهور، ویژگی‌های رئیس جمهور تراز اسلام، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با استفاده از آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) و بیانات مقام معظم رهبری تولید شده است که روزانه میانگین دو محتوا در شبکه‌های اجتماعی آستان منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: این محتواها با عنوان و هشتک #الهی_نامه_انتخابات از اول خردادماه تا روز انتخابات منتشر می‌شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول