اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کارهای جهادی و کمک به محرومان مهمترین برنامه‌های دهه کرامت است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در دهه کرامت کارهای جهادی و کمک به محرومان باید در اولویت گروه‌های جهادی قرار گیرد و گسترش یابد.

کارهای جهادی و کمک به محرومان مهمترین برنامه‌های دهه کرامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت شهرستان ورامین، اظهار کرد: در دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت رضا(ع) نامگذاری شده است و با توجه به تقارن این ایام با انتخابات، باید از این فرصت جهت حضور حداکثری در انتخابات و تبیین و تبلیغ این دهه استفاده کرد زیرا همه می‌دانیم دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه دارند.

وی گفت: برگزاری مراسم در مساجد و بقاع متبرکه در سطح شهر و استفاده از فضای مجازی که در ایام کرونا پررنگ شده‌اند می‌توانند نقش آفرین باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فعالیت‌های جهادی در این ایام و کمک به محرومین را مهم دانست و تصریح کرد: در دهه کرامت کارهای جهادی و کمک به محرومین در اولویت گروه‌های جهادی قرار گیرد و گسترش یابد، عیادت از بیماران، تهیه بسته‌های معیشتی، حضور خادم یاران امام رضا در برنامه‌های پیش بینی شده در سطح شهر با رایزنی با آستان قدس رضوی؛ و تبیین این دهه و اهمیت حضور در انتخابات در فضای شاد آموزش و پرورش و فضای مجازی می تواند از جمله کارهای انجام گرفته باشد.

حجت الاسلام محمودی با توجه به تقارن روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) عنوان کرد: توجه به دختران و دادن الگو از زندگی حضرت معصومه(س) با توجه به شبیخون فرهنگی موجود در جامعه یک ضرورت است و دختران نسل انقلاب ما یقینا الگوهای دینی را مسیر راه خود برای زندگی و آینده خود قرار خواهند داد.

وی در پایان ضمن اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به ورامین اظهار کرد: ۲۲ خرداد ماه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به ورامین یاد آور سفر تاریخی معظم له به دیار ۱۵ خرداد باید گرامی داشته شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول