اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مراسم جشن در شب، ظهر و شام میلاد حضرت معصومه(س) خبرداد و گفت: در این مراسم میرداماد، نریمانی، شالبافان و رسولی مدح‌خوانی خواهند داشت.

ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود

حسن فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ویژه برنامه شام میلاد بانوی کرامت جمعه ۲۱ خردادماه بعد از نماز عشاء با اجرای سید مهدی تحویلدار، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم مطهر دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای گروه تواشیح توسط گروه میعاد و مداحی سید مهدی میرداماد و سید رضا نریمانی از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود و این مراسم از شبکه‌های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهد شد.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه ظهر روز میلاد بعد از نماز ظهر و عصر در صحن صاحب‌الزمان(عج) خبرداد و گفت: حسن شالبافان در این مراسم به مدح‌خوانی در وصف بانوی کرامت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شام میلاد حضرت معصومه(س) شنبه ۲۲ خردادماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی مهدی رسولی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول