اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری همایش رای اولی‌ها و انتخاب آگاهانه در زاهدان

همایش رای اولی‌ها و انتخاب آگاهانه در کانون فرهنگی تربیتی شهید مسلم‌ کیخا زاهدان برگزار شد.

برگزاری همایش رای اولی‌ها و انتخاب آگاهانه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن علی نوری در همایش رای اولی ها و انتخاب آگاهانه که ویژه رای اولی‌های تشکل های دانش آموزی در استان سیستان و بلوچستان در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید مسلم‌کیخا زاهدان برگزار شد، افزود:  امروز ما حدود ۴۲ سال است که با تمام دنیا جنگیده ایم که از این میزان ۸سال به صورت رسمی بوده به طوری که جمهوری اسلامی از یک سو و کل دنیا سوی دیگر بوده است.

وی اضافه کرد: در عرصه فشارهای دیپلماتیک نیز دو دهه است که ۵قدرت برتر جنگ جهانی یک طرف میز و ایران اسلامی در سوی دیگر‌ میز برای مذاکره نشسته اند و اجازه زیاده خواهی به آنان داده نمی شود.

نوری با بیان اینکه اهرم تحریم و فشارهای اقتصادی نیز نتوانسته است مردم‌مقاوم ایران اسلامی را از مسیر نظام و انقلاب خارج کند، تصریح کرد: پس از همه تلاش‌ها و فتنه ها دشمن اینبار با دروغ سازی و خبرسازی های دروغ به سراغ ما امده است و امروز همه آحاد مردم از طرق مختلف در معرض این فعالیت ها هستند که مهمترین ابزار آنها گوشی‌های همراه است.

وی افزود: ماموریت اصلی امروز مبارزه با این اقدامات است و در بمباران و التهاباتی وه ایجاد می شود باید مسیر درست را به درستی تشخیص بدهیم، دشمن دارد با شعارهای رای بی رای، مردم‌نباید پای صندوق های رای بروند و غیره می خواهند از حضور در پای صندوق های رای جلوگیری کنند و نباید بگذاریم آنان به اهداف شوم خود برسند.

این مسئول گفت: برای مقابله و در گام اول باید فریاد بزنیم که می‌خواهیم رای دهیم و این اقدام می‌توان با زدن پلاکارد و پرچم در درب مغازه و منزل باشد.

وی با بیان اینکه باید در مرحله بعد آدرس شویم گفت: ما می توانیم با رای دادن خوبمان مسیر انقلاب را به سمت آرمان‌های انقلاب سوق دهیم.

وی تاکید کرد: جوانان کسانی که مردم را به رای دادن و حضور درپای صندوقهای رای ترغیب نمی کنند را باید افشا کنند، امروز برای برخی رای ندادن افتخار و برند می شود اما این اشتباه است چرا که مردم سالاری به مثل خاک وطن است و باید تعصب داشته باشیم.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم طی سخنانی با تشریح جریان مستضعفین و مستکبرین در جهان، گفت: ما دو جبهه مستکبرین و مستضعفین در جهان داریم ک همه باید تلاش کنیم تا جبهه مستضعفان تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفری با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد، بیان کرد: رای ما باید در انتخابات با تحلیل و مبنا باشد تا با انتخاب فردی اصلح نظام توانمند تری را در آینده شاهد باشیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه برنامه پرسش و پاسخ سیاسی نیز انجام شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول