اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری مسابقه طبخ مقلوبه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین

به مناسبت گرامیداشت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین به همت هیئت زمینه سازان ظهور و با همکاری موسسه اقصانا مسابقه «مقلوبه با طعم پیروزی» برگزار می شود.

برگزاری مسابقه طبخ مقلوبه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به مناسبت گرامیداشت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین و به همت هیئت زمینه سازان ظهور و با همکاری موسسه اقصانا مسابقه « مقلوبه با طعم پیروزی» برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می بایست مقلوبه که یک غذای ساده و محبوب فلسطینی به سبک ته چین است ( ته چین نیز پذیرفته می شود) را بپزند و پس از طبخ، یک ویدیو از برگرداندن قابلمه تهیه کنند.

ویدیوها با توجه به سبک، سفره آرایی و زیبایی بصری، استفاده از نمادهای فلسطینی و ضداسرائیلی و همچنین داشتن هرگونه خلاقیت، داوری شده و به ۱۰ ویدیوی منتخب به قید قرعه مبالغی به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

ویدیو باید به صورت عمودی و حداکثر در ۳۰ ثانیه ضبط شود.

مهلت ارسال آثار تا بیست و سوم خرداد اعلام شده و علاقمندان باید آثار خود را به آیدی Zamine_sazane_zohoor در اینستاگرام و پیام رسان بله ارسال کنند.

 

 

براساس این گزارش؛ نقل شده وقتی صلاح الدین و سربازانش قدس را فتح کردندمردم جشن گرفتن و به عنوان هدیه برای او غذای مقلوبه بادمجان بردند و صلاح الدین به این غذا عنوان «مقلوبه به معنی وارونه» داد چون برای سرو غذا باید قابلمه را برگرداند از اون روز مقلوبه به عنوان یه چالش برای نیروهای اسرائیلی به شمار میاد که حاوی یه پیام ضمنی و مهم برای صهیونیست هاست « سرنگونی و نابودی اسرائیل » 

مقلوبه یک غذای ساده و محبوب فلسطینی به سبک ته چین است که پس از پخت، قابلمه را وارونه کرده و غذا سرو می‌شود. بانوان فلسطینی به کنایه از سرنگونی اسرائیل، آن را در صحن مسجدالاقصی پخته و قابلمه‌ها را در مقابل چشمان صهیونیست ها وارونه می کنند 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول