اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رئیس جمهور ایران باید مدیریت بحران بلد باشد/ اختلافات، مشکل جامعه ما را حل نخواهد کرد

مسؤول حزب همت زنجان با تاکید بر اینکه شرایط حاکم بر جامعه و فشارهای اقتصادی موجود که اکثر اقشار جامعه را با مشکل مواجه کرده است، گفت: این حزب از حدود یک سال گذشته با تحقیق و بررسی کارشناسان مجرب و توانمند به این نتیجه رسیده است که کشور به یک رئیس جمهور عملیاتی که مدیریت بحران بلد باشد، نیاز دارد که بتواند در این شرایط حساس بحران‌های موجود را حل و فصل و مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کند.

رئیس جمهور ایران باید مدیریت بحران بلد باشد/ اختلافات، مشکل جامعه ما را حل نخواهد کرد

امجد باقری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) آذر ماه سال ۹۸ مجوز فعالیت خود را از وزارت کشور دریافت کرده و یک حزب ملی است، اظهار داشت: این حزب در اکثر استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در استان زنجان نیز اقدامات لازم در راستای فعالیت شعبه استانی و دفاتر شهرستانی در دست اقدام بوده و در سال جاری مجوز فعالیت دفاتر شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و ابهر صادر شده و بزودی مجوز سایر شهرستانهای استان نیز دریافت و فعالیت حزب همت در آن شهرستانها نیز آغاز خواهد شد. 

رئیس ستاد مردمی حزب همت استان زنجان افزود: گفتمان حزب همت با نصب العین قرار دادن قانون اسامی نظام جمهوری اسلامی بر پایه سه اصل رهبری، مردم و اخلاق بوده و تحول گرایی و تلاش برای برچیده شدن فساد در جامعه شاخصه این حزب است.

باقری با تاکید بر اینکه شرایط حاکم بر جامعه و فشارهای اقتصادی موجود که اکثر اقشار جامعه را با مشکل مواجه کرده است، افزود: این حزب از حدود یک سال گذشته با تحقیق و بررسی کارشناسان مجرب و توانمند به این نتیجه رسیده است که کشور به یک رئیس جمهور عملیاتی که مدیریت بحران بلد باشد، نیاز دارد که بتواند در این شرایط حساس بحران‌های موجود را حل و فصل و مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کند.

وی با بیان اینکه از نظر اعضای حزب همت مشکل اصلی امروز ما عدم همبستگی مسؤولان برای حل بحران‌های پیش آمده است؛ چرا که با همبستگی و اتحاد می‌توان براحتی با تکیه بر دانش و ظرفیت‌های موجود در کشور بر هر مشکلی فائق آمد و پیروز میدان شد، گفت: مسؤولان ما به جای خدمت، درگیر حاشیه‌ای شدند که نه تنها برای کشور سودی ندارد بلکه عواقب ناگواری را هم در بردارد.

مسؤول حزب همت زنجان با اشاره به اینکه دو جناح سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب که در طول حدود ۴۰ سال گذشته مورد توجه مردم بودند و روسای جمهور، نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا عموما از بین کاندیداهای مورد حمایت آنها توسط مردم انتخاب شده است، افزود: متاسفانه این دو طیف نتوانستند آن طور که باید پاسخگوی اعتماد مردم جامعه باشند.

باقری با بیان اینکه همواره ما شاهد تنش بین دو جناح اصول گرا و اصلاح طلب بودیم و در ارتباط با توسعه اقتصادی پایدار و بهبود وضعیت معیشتی مردم فکر اساسی و اقدام قابل دفاعی صورت نگرفته است، افزود: جامعه ما امروز نیازمند یک رئیس جمهور با تفکرات اقتصادی است و مردم باید هوشمندانه عمل کرده و انتخاب درستی داشته باشند.

وی با بیان اینکه از نظر اعضای حزب همت مردم جامعه به اندازه کافی به دو جناح در طی سال‌های گذشته فرصت لازم را داده‌اند، ولی دریغ که منتخبین نتوانسته‌اند آن طور که شایسته این ملت است خدمتگزار صادق و لایقی باشند، اظهار داشت: ما نباید راهی که طی کرده‌ایم و به جایی نرسیده‌ایم را مجدد ادامه دهیم، بلکه باید با تغییر نگرش و انتخاب درست فرد اصلحی را برای مدیریت کلان کشور انتخاب کنیم.

رئیس ستاد مردمی حزب همت استان زنجان ادامه داد: با توجه به موارد ذکر شده و نارضایتی های موجود در جامعه، حزب همت با توجه به رسالتی که دارد برای پایان بخشیدن به شرایط موجود از آقای دکتر محسن رضایی که نقش پررنگی در پیروزی کشور عزیزمان در جنگ با ابرقدرتهای دنیا داشته‌اند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه ما امروز در جنگ اقتصادی با ابرقدرت‌های جهان هستیم، افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه که مشکلات عدیده‌ای برای کشور عزیزمان ایران فراهم کرده و زمینه را برای بیشتر شدن درد و رنج اقشار مختلف بویژه اقشار ضعیف جامعه فراهم ساخته است. 

باقری با بیان اینکه در هر برهه جناح پیروز انتخابات مورد هجمه جناح شکست خورده بوده و جناح پیروز باید بیشتر انرژی خود را صرف خنثی کردن شیطنت‌ها و حل بحران‌های ایجاد شده از سوی جناح مقابل باشد، تصریح کرد: جناح بازنده آرزوی عدم تحقق شعارها و برنامه‌های پیروز میدان را داشته است.

رئیس ستاد مردمی حزب همت استان زنجان با بیان اینکه سردار محسن رضایی در طول هشت سال دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای برای کشور عزیز ما داشته‌اند و ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون رشادت این عزیز و همرزمان والامقامشان هستیم، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از مسؤولان به جای خدمت به مردم برای ملت ذلت به بار می‌آورند و با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری به جای اصلاح رفتار و بهبود عملکرد خود، همچنان بی‌تفاوت بوده و ایامی که فرصت و توفیق  خدمت دارند را از دست می‌دهند. 

وی افزود: با بررسی و نگاهی به سوابق، تحصیلات و برنامه‌های نامزدهای این دوره ریاست جمهوری یقینا آقای دکتر محسن رضایی با برنامه‌های اقتصادی معقولی که دارند می‌توانند گره‌گشای مشکلات اقتصادی ایران عزیز باشند.

باقری با بیان اینکه مشکل اصلی جامعه ما اقتصادی است، گفت: اگر اقتصاد کشور سامان پیدا کند قطعا در تمامی حوزه‌ها مشکلات خود به خود حل خواهد شد و می‌توان گفت، تمامی مشکلات موجود ناشی از ضعف اقتصادی کشور است و اگر مشکل اقتصادی جامعه حل شود و از تخصص جوانان مخترع و کار بلد در زمینه اقتصاد استفاده شود و مشکل اقتصادی کشور رفع شود، شاهد بهبود کسب و کار و معیشت مردم، کاهش تنش در جامعه، شادابی و نشاط، کاهش بیماری‌های متعدد، افزایش امید به زندگی و... خواهیم بود.

رئیس ستاد مردمی حزب همت استان زنجان با بیان اینکه مشکلات کشور را باید با همدلی و تحول حل کنیم و امیدوار به سایر ابر قدرتها نباشیم، افزود: از مردم شریف و عزیز استان زنجان تقاضا داریم که با مشارکت در انتخابات ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب، با انتخاب فرد اصلح در آبادانی کشور عزیزمان ایران سهیم باشند.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول