اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دست دولت در جیب مردم است/ برای تغییر شرایط موجود نیاز به انتخاب اصلح داریم

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در همدان با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور نیازمند تغییر است و در این تغییر مردم با کسی تعارف ندارند گفت: دولت برای امور جاری نیز دست به جیب مردم کرده و باید این شرایط تغییر کند.

دست دولت در جیب مردم است/ برای تغییر شرایط موجود نیاز به انتخاب اصلح داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی‌گل عصر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای فرزندان انقلاب اسلامی جوانان همدان اظهار کرد: همانگونه که همگان می‌دانند دلیل حضور و تلاش ما در ستاد آیت‌الله رئیسی تغییر وضعیت موجود است که لازمه تغییر وضع موجود خواست مردم و توان فرد انتخاب شده است.

وی ادامه داد: می‌دانید که در همه حوزه‌ها شرایط مناسب نیست و عمده‌ترین مشکل معیشت خانواده‌ها و اشتغال جوانان است، برای تغییر وضع موجود نیاز به یک ابرمدیر داریم که توانایی استفاده از همه ظرفیت‌ها را داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با تاکید بر اینکه دلیل اصلح شناختن آیت‌الله رئیسی سابقه و کارنامه ایشان است گفت: در کشور برنامه کم نیست برنامه ششم، برنامه بیست ساله و... که همه اینها باید انجام شود بنابراین ما در برنامه مشکل نداریم بلکه در مدیریت و اقدام مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ۲۰ ساله ما باید رتبه اول را در منطقه کسب می‌‌کردیم که در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه کسب شد افزود: به دلیل عدم انجام وظایف توسط وزارتخانه‌ها در فناوری نتوانستیم به آنچه پیش‌بینی کردیم، برسیم. 

زلفی‌گل ادامه داد: دقت داشته باشید قدرت خرید اکثریت مردم یک پنجم شده و دولت برای امور جاری نیز دست به جیب مردم کرده است به گونه‌ای که سرمایه‌های مردم را نیز به انحای مختلف مانند بورس، طلا، بانک و... جذب کرده است.

وی با بیان اینکه دولت پول و سرمایه مردم را با تغییرات دستوری به عنوان کسری بودجه استفاده می‌کند گفت: اقتصاد در ایران انحصاری در دست دولت است و با کاهش قدرت خرید مردم بودجه سالانه را جبران کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان عنوان کرد: در زمینه واردات و صادرات دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که به باعث بروز آسیب به تولیدکنندگان و اصناف می‌شوند و با به وجود آوردن برخی شرایط دستوری باعث ایجاد چنین وضعیتی برای جامعه شده‌ان.

 وی با تاکید بر اینکه همه مردم درخواست تغییر وضع موجود را دارند و در این میان مردم و جامعه با هم تعارف ندارند گفت: این تغییر بوجود نخواهد آمد، مگر اینکه تغییر را باور داشته باشند زیرا وقتی مسئولی خودش معلوم نیست که از کجا ثروت کسب کرده، چطور می‌تواند برای مردم و جامعه در راستای حل مشکلات کاری کند.

زلفی‌گل با تاکید بر اینکه وضعیت بورس به گونه‌ای است که مسوولان با دروغگویی از مسئولیت خود شانه خالی می‌کنند گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم تغییر به نفع مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول