اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ابر بدهکار بانکی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان مازندران

با تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از ابر بدهکاران بانکی مازندران که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی از سالیان گذشته بدهکار بوده است، با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن اجتناب می‌کرد که پس از یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

ابر بدهکار بانکی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در سال‌های اخیر برخود قاطع با مفسدان اقتصادی یک مطالبه عمومی بوده و سپاه پاسداران به‌عنوان ضابط قضائی در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه وارد میدان عمل می‌شود.

با توجه به ماموریت‌های سپاه در برخورد با مفاسد اقتصادی و نیز هشدار فرمانده سپاه کربلا که در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف نداریم، با راه‌اندازی قرارگاه ۱۷ ربیع در استان مازندران، هیچ مفسد اقتصادی حاشیه امنی نخواهد داشت.

برپایه این گزارش با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از ابر بدهکاران بانکی استان مازندران در تور اطلاعاتی سپاه کربلا افتاد.

گفتنی است نامبرده که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی از سالیان گذشته بدهکار بوده است، با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن اجتناب می‌کرد که پس از یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

لازم به ذکر است این ابربدهکار بانکی متهم به اخلال در بازار نهاده دامی و جوجه یک روزه از طریق گرانفروشی هم می‌باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول