اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

چرا FATF را برای کار نکردن بهانه می‌کنید؟/ آیت‌الله رئیسی با تفکر «ما می‌توانیم» وارد میدان شده است

رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه FATF و سفارت عربستان را بهانه می‌کنند برای کار نکردن گفت: تصویب دلار ۴ هزار تومانی در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه قضاییه نبود، ولی برخی با بی‌اخلاقی این حرف را می‌زنند.

چرا FATF را برای کار نکردن بهانه می‌کنید؟/ آیت‌الله رئیسی با تفکر «ما می‌توانیم» وارد میدان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در جمع حامیان مردمی ستاد آیت‌الله رئیسی در همدان با بیان اینکه امروز رسانه‌های غربی بسیج شدند تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهند اظهار کرد: ما باید در راه افزایش مشارکت و انتخاب اصلح هر کاری را که در توان داریم انجام دهیم و تنها به این جلسات بسنده نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز به دولتی جهادی نیاز داریم که افراد مسئول در آن منافع شخصی نداشته باشند گفت: آیت‌الله رئیسی معتقد است که هیچ بن‌بستی در کشور برای حل مشکلات وجود ندارد و «ما می‌توانیم».

رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه مردم باید آگاه شوند که برای پایان دادن به وضع موجود با حضور در انتخابات می‌توانند در کشور تحول‌آفرین باشند گفت: برخی در دوره قبل هرچه خواستند گفتند و تخلف کردند، از بخشی از مردم رای اخذ نشد و صندوق‌های سیار به برخی نقاط نرفتند که در این دوره از شورای نگهبان می‌خواهیم با دقت بیشتری نسبت به این مسائل نظارت کنند.

وی با بیان اینکه FATF و سفارت عربستان را بهانه می‌کنند برای کار نکردن تصریح کرد: تصویب دلار ۴ هزار تومانی در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه قضاییه نبود، ولی با بی‌اخلاقی این حرف را می‌زنند، مانند امروز که روحانی گفت «خدا نگذرد از کسانی که نگذاشتند با همسایگان روابط خوبی داشته باشیم»، البته این حرف‌ها با هدف سرپوش گذاشتن بر کم‌کاری‌های خودشان زده می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه از اینها روی به مبهم‌گویی آورده‌اند برای اینکه مردم را سردرگم کنند ادامه داد: برای پیروز شدن در انتخابات نباید به هر کاری دست زد و عوام‌فریبی کرد، نباید اگر خودمان چیزی برای گفتن نداریم به چهره دیگران چنگ بیندازیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید برای نجات کشور، پایان بخشیدن به رخوت و رکود که زیبنده کشور نیست تلاش کنیم چراکه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم.

رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه در داخل و خارج دشمنان به دنبال نقطه ضعف هستند گفت: وقتی مشارکت مردم بالا نباشد شروع به حمله کردن می‌کنند، همه باید پای کار بیایند، باید مردم را اقناع و گره‌های ذهنی باز کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از همین افراد و مسئولان وضع موجود به خارج رفتند و مواضعشان در غرب‌گرایی مشخص است گفت: این موضوعات باید برای مردم عنوان و تبیین شود.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از پیشنهادات برای برون‌رفت از مشکلات به مسئولان گفتیم اما توجه نکردند افزود: این در حالی است که آقای رئیسی به پیشنهادات گوش می‌دهند و اجرا هم می‌کنند.

وی با بیان اینکه اختیارات قوه مجریه قابل قیاس با هیچ قوه دیگری نیست تصریح کرد: اگر امروز قوه قضاییه نسبت به مسائل ورود کرده به خاطر خلا موجود است، یا اگر مجلس قانون خوبی تصویب کند اما از سوی قوه مجریه اجرا نشود فایده ندارد بنابراین این قوه می‌تواند همه را به فعالیت وادارد، اگر راس قوه فعال باشد به سایر بخش‌ها هم تسری می‌یابد.

رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه وقتی رئیس جمهور پا به کار باشد، موانع و اختلاف‌ها کنار می‌رود ادامه داد: اگر بخواهیم جلوی ضرر و زیان در کشور را بگیریم، باید یک انتخاب خوب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امید است ۲۹ خردادماه همه خرسند باشیم که یک اتفاق خوب رخ داده است تأکید کرد: اساتید دانشگاه از یک مقبولیت خاصی بین مردم برخوردار هستند بنابراین انتظار داریم در روشنگری، تبیین مسائل، انتخاب اصلح و تبیین لزوم مشارکت مردم در انتخابات فعال حرکت کنند.

حسینی با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ نرم هستیم و دانشگاهیان و دانشجویان می‌توانند به عنوان افراد تاثیرگذار از آسیب‌ها بکاهند تاکید کرد: دانشگاهیان نخستین گروهی هستند که در دولت آینده می‌توانند در مدیریت‌ها، ارائه راهکارها و حل مسائل کمک کنند و مثمر ثمر واقع شوند.

وی با بیان اینکه برخی برای روز شنبه آموزش می‌بینند تا در مناظرات تخریب شخصیت انجام دهند و توهین کنند اظهار کرد: مردم نسبت به این موضوعات آگاه هستند و می‌دانند که چه کسانی با چه هدفی رو به تخریب آیت‌الله رئیسی آورده‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول