اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ستاد محسن رضایی در فارس افتتاح شد

طی مراسمی با حضور تعدادی از حامیان محسن رضایی، مدیران و فعالان حزبی و انتخاباتی، مردم مؤمن و ولایتمدار شهر شیراز و تعدادی از سرداران سابق سپاه، ستاد مرکزی این کاندیدای ریاست جمهوری در شیراز افتتاح شد.

ستاد محسن رضایی در فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای راهبردی ستادهای محسن رضایی در فارس در این مراسم بیان کرد: به گفته سردار شهید عزیزمان، حاج قاسم سلیمانی امروز جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم ماند دیگر حرم ها باقی خواهند ماند.

 مهدی نعمت‌اللهی اظهار داشت: از مردم که در این برهه حساس و در اوج بازی روانی رسانه های دشمن، با بصیرت و قدرت تحلیل سیاسی بالا و شناخت عمیق از حقانیت راه و مکتب اصیل انقلاب اسلامی به‌عنوان مدافعان حرم انقلاب و سربازان دغدغه مند و دلسوز این آب و خاک در راستای تحقق حماسه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات حسب الامر رهبر معظم انقلاب گام برداشته اید برخود می‌بالیم و امیدواریم این تلاش ها و مشارکت شما بزرگواران در عرصه انتخابات ، مرضی درگاه حق تعالی قرار گرفته و در نهایت همه ما زمینه‌ساز رسیدن به تمدن بزرگ  اسلامی و طلیعه صبح دل انگیز ظهور حضرت بقیه ا... الاعظم امام زمان (عج) باشیم.

وی اضافه کرد: بزرگواران و دلسوزان انقلاب زمانی ڪه محسن رضایی فرماندهی جنگ را در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشت، در بحبوحه جنگ و در اوج حملات بمب افڪن های دشمن و عملیات‌های جنگی از جنوب تا غرب، وی پیش بینی اقتصاد بیمار و فلج امروز را ڪرده بود. 

او با بیان اینکه نخبگی، پختگی، درایت و ضریب هوشی رضایی ستودنی است، گفت: دانشمندی که ۸ سال با هوش و استعداد بالا و مدیریتی بیاد ماندنی درجنگ هشت ساله، دنیای متخاصم را مقهور و عقیم نمود و با پایان یافتن جنگ خستگی ناپذیر بلافاصله طراح حوزه نظامی و موشڪی ایران شد و اکنون در اثر آن درایت و تدبیر ما در حوزه موشکی و نظامی یکی از چند کشور مقتدر دنیا هستیم.

نعمت‌اللهی اظهار داشت: دکتر وی بی‌شک به‌عنوان یک دانشمند اقتصادی و نظامی بزرگ است که می تواند در قوه مجریه خوش بدرخشد و رڪود و تحریم ها را ڪنار بزند و ایران را در تراز ڪشورهای مطرح جهان قرار دهد.

وی به بخشی از سخنان رضایی در مناظرات اشاره کرد و گفت: براساس نظر وی کشور ما در آینده نزدیک با چالش ها و ابر چالش هایی روبرو خواهد شد که اگر رئیس جمهوری دانا و مقتدر سکان امور اجرایی کشور را در دست نداشته باشد شرایطی بسیار ناگوار و بحرانی را پیش رو خواهیم داشت.

نعمت اللهی در پایان افزود: محسن رضایی آن دلاور و سلحشوری است که با برنامه های دقیق و حساب شده و با رویکرد واقعی استفاده از جوانان و نخبگان شایسته می تواند این کشتی را سلامت به مقصد برساند. 

گفتنی است در ادامه این مراسم سردار محمدعلی شیخی، رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن ‌رضایی در سخنانی بیان کرد: یکی از اهداف مهم حضور مردم در انتخابات قاعدتا برای حفظ نظام است و به همین دلیل ارزش آن کمتر از برگزاری مراسم مذهبی نیست.

وی اضافه کرد: فعالیت ۴۰ ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی در سطح استان فارس از روز پنج شنبه آغاز شده است که در شیراز سه ستاد در محله گلشن، شهرک جدید صدرا و خیابان ارم دایر شده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول