اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علی نژاد: تیم ملی فوتبال قادر به شکست عراق است/دلیل ندارد در امورات استقلال و پرسپولیس دخالت کنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر بازی تیم ملی مقابل بحرین از سوی بازیکنان تکرار شود بدون شک قادر به شکست عراق به عنوان حریف سنتی خود هستیم.

علی نژاد: تیم ملی فوتبال قادر به شکست عراق است/دلیل ندارد در امورات استقلال و پرسپولیس دخالت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری مسابقه فینال انتخابی فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش تر ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا در مسابقات ملی، جهانی و المپیک ۲۰ درصد سایر ورزشکاران پاداش می گرفتند که این پاداش با توجهات دولت با افزایش سه برابری به ۶۰ درصد رسیده است.

وی تشویق فدراسیون های ملی برای میزبانی از رویدادهای مختلف منطقه ای و آسیایی را از سیاست های تشویقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و افزود: در این راستا وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون ها حمایت می کند تا میزبانی ارزنده برای ورزشکاران و تیم ها رقم بخورد.

علی نژاد در خصوص میزبانی ایران از مسابقات انتخابی فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در جزیره کیش نیز گفت: قرار بود این رویدادها در کشور مالزی برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد و پس از بهتر شدن اوضاع ایران عهده دار این میزبانی شد و اکنون نیز با تلاش خوب مسوولان این جزیره میزبانی به خوبی برگزار شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان یاد آور شد: این وزارتخانه در تدارک برگزاری انتخابات سه فدراسیون بوده که استعلام صلاحیت نامزدهای آن از مراجع ذیصلاح درخواست شده است.

وی با بیان اینکه اگر این استعلام ها به موقع پاسخ داده شود تیرماه انتخابات برگزار می شود، اضافه کرد: در این انتخابات هیات رییسه فدراسیون های ورزشی اسکی، ژیمناستیک و اسکیت انتخاب خواهد شد.

علی نژاد در خصوص آمادگی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با کشور تیم ملی عراق اظهار داشت: اگر بازی ایران مقابل بحرین از سوی بازیکنان تکرار شود بدون شک قادر به شکست عراق به عنوان حریف سنتی خود هستیم.

وی یاد آور شد: اکنون با پشتیبانی مردم و حمایت های وزارت ورزش و جوانان بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از روحیه خوبی برخوردار هستند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دولت هیچ دلیل نمی بیند که در امورات باشگاه های استقلال و پرسپولیس دخالت کند افزود: در این راستا هیچ توصیه ای برای تداوم یا عدم تداوم قراردادهای این باشگاه نداشته و نخواهد داشت.

وی گفت: از یک و نیم سال گذشته تاکنون واگذاری این باشگاه ها به بخش خصوصی دنبال شده و تا کنون نیز اقدامات موثری برای تحقق این هدف انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول