اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار کتائب القسام به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تعرض به مسجد الاقصی

شاخه نظامی حماس به دنبال تنش‌های عصر روز پنجشنبه در باب العامود قدس و حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در آنجا به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه تعرض جدید به مسجد الاقصی هشدارداد.

هشدار کتائب القسام به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تعرض به مسجد الاقصی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی شاخه نظامی حماس به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش کانال تلگرامی صوت القدس، «ابوعبیده» سخنگوی گروه «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس گفت: فرماندهی مقاومت از نزدیک تحولات قدس و مسجد الاقصی و تلاش‌های تحریک‌آمیز و خصمانه اشغالگران و سرکرده‌هایشان را زیر نظر دارد.

وی افزود: کتائب القسام و فرماندهی مقاومت درباره عواقب هر گونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار می‌دهد و به نگهبانان آزاده در قدس به خاطر دفاع و مقاومت در برابر هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به آنجا توسط صهیونیست‌ها درود می‌فرستد.

«ایتمار بن غفیر» عضو راست‌گرای کنست عصر روز پنجشنبه به همراه جمعی از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد منطقه مسلمان نشین باب العامود قدس شدند تا از آنجا به طور غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شده و احساسات اهالی قدس را برانگیزند.

در همین حال صدها جوان فلسطینی برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با حمله شهرک‌نشینان صهیونیست خود را به مسجد الاقصی و محله‌های پیرامون آن رساندند و در درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت شدند.

جوانان فلسطینی با سر دادن شعار در حمایت از مقاومت و «محمد الضیف» فرمانده کتائب القسام (شاخه نظامی حماس) تاکید کردند که با همه وجود از مسجد الاقصی دفاع می‌کنند.

 شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که بن غفیر در برابر سد دفاعی جوانان فلسطینی در اطراف مسجد الاقصی تسلیم شده و باب العامود را ترک کرد.

یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه شنبه گذشته به رژیم صهیونیستی درباره تجاوز جدید به مسجدالاقصی هشدار داده و گفته بود: با تکرار حماقت صهیونیست‌ها، مقاومت زمین و زمان را بر سر آنها خراب می‌کند.

شهرک‌نشینان صهیونیست از یک هفته پیش تصمیم داشتند روز پنجشنبه به منظور تحریک فلسطینی‌ها، با عبور از محله مسلمان‌نشین باب العامود تا داخل صحن مسجدالاقصی راهپیمایی کنند و در آنجا برنامه‌ای موسوم به رقص پرچم داشته باشند و علیه فلسطین شعار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول