اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تحقق آرزوی 20 ساله اهالی شهرستان بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای گفت: با اجرای پروژه کنارگذر شرقی بناب آرزوی 20 ساله اهالی شهرستان تحقق یافت.

تحقق آرزوی 20 ساله اهالی شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین کلنگ زنی پروژه کنارگذر شرقی بناب اظهار داشت: مهم ترین بحث در پروژه کنارگذر شرقی بناب بحث تملک اراضی است و از این رو از عموم مردم و مسئولان شهرستان انتظار می رود در اجرای سریع این پروژه تعامل و همراهی لازم را بعمل آورند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم پروژه کنارگذر شرقی بناب نیز به پروژه پل میدان معلم شهرستان تبدیل نشده و زمان بر نباشد، باید مردم و مسئولان را در اجرای این پروژه همراهی کنند تا در بحث تملک اراضی با مشکل مواجه نشویم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد گفت: مشارکت بالا صد در صد مهم تر از انتخاب فرد است و قطعاً حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

باقری بنابی با بیان اینکه گلایه هایی در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داریم ولی در بحث حضور در پای صندوق های رأی تعارف نداریم؛ افزود: هر رأیی که به صندوق ریخته می شود عین موشکی است که در قلب دشمنان فرود می آید.

وی تأکید کرد: از این رو حضور پرشکوه در انتخابات و هر رأی می تواند به عنوان تیری به قلب دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول