اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کمک مالی قابل توجه مردم صنعاء به ملت فلسطین

مردم استان صنعاء در یمن که خودشان تحت سخت‌ترین محاصره ائتلاف سعودی قرار دارند، درپاسخ به فراخوان رهبر جنبش انصار الله برای پشتیبانی از آرمان فلسطین، ده‌ها میلیون ریال یمنی برای ملت فلسطین کمک مالی جمع آوری کردند.

کمک مالی قابل توجه مردم صنعاء به ملت فلسطین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که ده‌ها میلیون ریال کمک مالی برای پشتیبانی از آرمان فلسطین جمع آوری کرده است.

خبرگزاری سبا یمن گزارش داد، «عبدالباسط الهادی» استاندار صنعاء روز پنجشنبه عواید حاصل از کمک‌های مالی بالغ بر ۸۳ میلیون ریال یمن (حدود ۳۳۲۰۰۰ دلار آمریکا) را به کمیته مربوط به جمع‌آوری آنها تحویل داد.

الهادی در مراسم تحویل این کمک‌های مالی گفت: ساکنان صنعا علی رغم شرایط دشوار و پیامدهای فعلی جنگ، به طور فعال در این کارزار شرکت کردند و این کمک‌ها کمترین وظیفه برای حمایت از آرمان فلسطین و حمایت از مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

خبرگزاری سبا نوشت که به دنبال فراخوان «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن برای جمع آوری کمک‌های مالی تحت شعار «قدس نزدیک‌تر» است، مردم صنعاء استقبال گسترده‌ای از این طرح نشان دادند.

این در حالی است که به اذعان سازمان ملل یمن خود به دلیل جنگ و محاصره، با بدترین بحران انسانی در سطح جهان روبه روست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول