اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

محسن رضایی: یزد می‌تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی خود با شبکه تابان، گفت: حل بحران آب در استان یزد در اولویت اجرایی دولت قرار خواهم داد.

محسن رضایی: یزد می‌تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محسن رضایی میرقائد شامگاه امروز در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه استانی تابان، با اشاره به اهمیت وجود عرفا و افراد شاخص علمی در استان یزد، اظهار کرد: رشادت ایثارگران یزدی در تیپ همیشه پیروز الغدیر از دیگر ویژگی‌های این استان است.

وی استان یزد را از جمله استان های شاخص و کم نظیر در حوزه اقتصادی و کارآفرینی دانست و افزود: استان یزد می‌تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: استان یزد کمترین بیکاری را دارد و حتی ۱۰۰ هزار کارگر از استان‌های دیگر به یزد آمده و در این استان مشغول به کار هستند.

رضایی میرقائد در ادامه با تأکید بر این‌که چنین قطعه صنعتی پرتلاش در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: ما باید مساله آب استان یزد را حل کنیم.

گرچه خط آب شیرین از سواحل خلیج فارس به اینجا آمده است، اما مردم یزد همچنان در این زمینه مشکل جدی دارند و من حتما پیگیر این موضوع خواهم شد.

وی از گرد و غبار و آلودگی محیط زیستی به عنوان یکی دیگر از مشکلات استان یزد یاد کرد و ادامه داد: موضوع سوم نیز در زمینه توسعه گردشگری است چرا که آثار و میراث فرهنگی و تمدنی و تاریخی استان یزد در سطح بین الملل شناخته شده است، اما از این ظرفیت و مزیت بزرگ به ندرت استفاده شده و ما حتما این مساله را تقویت خواهیم کرد.

رضایی میرقائد خاطرنشان کرد: ما برنامه‌های مفصلی برای استان یزد طراحی کرده و طرح و اقدام استان کاملا مکتوب است.

وی در پایان گفت به محض این‌که دولت ما مستقر شود به استان یزد می‌آییم و سند اقدام پیشرفت را به امضا می‌رسانیم و در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا این تعهدات را پس از استقرار دولت از ما پیگیری کنند.

انتهای پیام/الف/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول