اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری ضاربان درگیری خشن روستای «زنگیان» گرگان

ضارب اصلی و همدست ضارب در درگیری خشن روزهای گذشته ابتدای روستای «زنگیان» دستگیر شدند.

دستگیری ضاربان درگیری خشن روستای «زنگیان» گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر روز ۳۱ اردیبهشت سال جاری تصویری از یک درگیری خشن در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد فردی با استفاده از تبر در ابتدای مسیر عبوری روستای «زنگیان» گرگان در حال وارد کردن ضربات شدید به راننده یک دستگاه خودروی پژو است.

انتشار این تصویر به دلیل تعدد انتشار وقوع درگیری‌های خشن طی ماه‌های گذشته در گرگان موجی از نگرانی و ناراحتی را برای مردم ایجاد کرد و مطالبه مردم برخورد قاطع و فوری با عاملان چنین وقایعی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان صبح روز بعد حادثه از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان خبرداد و گفت: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو «آردی» درگیر و با ضربات تبر وی را مجروح کرده و از محل متواری شده‌اند.

رضا نصیری بیان کرد: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی مأموران، هویت ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار دارد که  طی بررسی‌های مأموران مشخص شد ضاربان و مجروح از دوستان چندین ساله بوده‌اند که به دنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

گفتنی است، این فرد از شروران با سابقه و حرفه‌ای منطقه است که سوابق متعدد شرارت و درگیری را در پرونده خود دارد که روز گذشته پس از 20 روز فرار از قانون، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید خبر دستگیری ضارب اصلی و همدستش در این درگیری گفت: هر دو متهم پس از دستگیری به زندان منتقل شدند.

سیدرضا سیدحسینی در خصوص آخرین وضعیت پرونده درگیری روستای «قرن‌آباد» نیز بیان کرد: متهمان این درگیری نیز در زندان هستند و روند رسیدگی به این پرونده نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول