اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انتظار مردم از مسئولان حل مشکلات است

رئیس شورای وحدت استان مرکزی گفت: امروز نگاه مردم و انتظارشان از مسئولان حل مشکلات و پیگیری گره گشایی از گرفتاری آنها است.

انتظار مردم  از مسئولان حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عادل خجسته‌پور شامگاه پنجشنبه در مراسم معرفی لیست شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از بین نامزدهای شورای شهر لیست 11 نفره مورد حمایت این شورا برای معرفی به مردم مشخص شد.

وی تصریح کرد: به منظور انتخاب این لیست نامزدها طی جلسات مختلف با حضور کارشناس چندین ساعت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس شورای وحدت استان مرکزی با بیان اینکه منتخبین این لیست براساس بررسی سوابق و مصاحبه علمی از سوی این شورا انتخاب شده عملکرد و سوابق خوب و قابل قبولی پیش از این داشته‌اند و از نظر بیان دیدگاه و برنامه‌ها افراد قابل قبولی بوده‌اند، بیان کرد: شورای وحدت بدون هیچ چشمداشتی نسبت به انتخاب افراد اصلح در بین نامزدهای ثبت‌نام کننده اقدام کرد و اگر در آینده اقدامی برخلاف کارنامه روشنشان باشد، نباید به حساب شورا نوشته شود، اما شورا با جدیت از این افراد مطالبات شهر و شهروندان را پیگیری و مطالبه خواهد کرد.

خجسته‌پور گفت:  ما از این نامزدها تلاش و مشورت با اهل فن را انتظار داریم چرا که شاید کسی که در جمع است تخصص کامل‌تری ندارد پس خواهش داریم تا بخاطر مردم و حل مشکلات تلاش و ایثار کنند چراکه امروز نگاه مردم و انتظارشان از مسئولان حل مشکلات و پیگیری گره گشایی از گرفتاری آنها است.

وی بیان کرد: منتخبین نباید بعد از انتخاب شدن مردم را فراموش کنند، چرا که این مردم باعث انتخاب آنها شدند.

تنها راه مشکلات وحدت و انسجام است 

رضا عزیزآبادی نائب رئیس شورای وحدت استان مرکزی نیز گفت: تنها راه مشکلات وحدت و انسجام است که انتظار می‌رود در شورای شهر با وحدت جلوی اختلاف و دودستگی در جبهه انقلاب گرفته شود.

وی افزود: وحدت و همدلی در سایه کار و تلاش دارند علاج مشکلات است.

عزیزآبادی بیان کرد: ما تمام تلاش خود را برای معرفی کاندیداهای اصلح به مردم به کار خواهیم بست اما انتظار هم داریم تا این افراد در صورت کسب رای با همین وحدت و انسجام در راستای حل مشکل مردم استوار و با برنامه کار کنند.

 افراد در یک فرایند علمی و ساختارمند معرفی می‌شوند

رضا فتح‌آبادی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به فعالیت شورای وحدت استان در روند معرفی نامزدهای انتخابات شورای شهر اراک اظهار داشت: شورای وحدت استان مرکزی در یک فرایند علمی و ساختارمند افرادی را برای شوراهای اسلامی شناسایی و معرفی کرده که معضلات شهر را برطرف و محیط زیست و اصالت ایرانی- اسلامی و اصول مدیریت شهری نوین را رعایت کنند و با نگاه اسلامی و نیازهای اساسی و زیرساختی، به ویژه مناطق مستضعف‌نشین و حاشیه‌نشین آشنا هستند و قطعا برنامه برای این مناطق کم‌برخوردار شهری در دستور کارشان قرار خواهد داشت.

وی افزود: شناسایی و انتخاب این افراد با تلاش شبانه‌روزی و جلسات پرتعداد در طول ماه‌های اخیر صورت گرفته است و تلاش شده افرادی کارآمد و متخصص  انتخاب شوند.

شورای شهر فرصتی  برای خدمت به مردم است 

ابوالفضل فخرالاسلام  سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی نیز در این نشست گفت: شورای شهر فرصتی  برای خدمت به مردم است.

وی افزود: باید با بصیرت، بینش و تعهد و با تحول در مسیر حکمرانی در راه اعتلای کشور و خدمت صادقانه به مردم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: افرادی را باید انتخاب کرد که به نیازهای اساسی و زیربنایی توجه کنند و از دانش و تجربه لازم برخوردار باشند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول