اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۳۰۰۶/شهید حسین سیلاخورى: فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب تربیت کنید

شهید حسین سیلاخورى در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران! فرزندان خود را عاشقانه در راه دفاع از این انقلاب و اسلام تربیت کنید.

۳۰۰۶/شهید حسین سیلاخورى: فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب تربیت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین سیلاخورى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام و درود به رزمندگان اسلام این وارثان و به جاماندگان لشگر امام حسین (ع) و شهیدان صدر اسلام.

سلام به پدر و مادر گرامی‌ام و همه خانواده و اقوام، از در گاه خداوند متعال آرزوی پیروزی و پیشرفت شما را دارم. از شما می‌خواهم در مقابل کمی ها و کاستی‌ها مقاومت کرده و با جان و مال و خون خود از درخت اسلام محافظت کنید مگر نه خون هزاران شهید به هدر می‌رود.

ما باید به ندای اماممان لبیک گفته و جبهه برویم و من آگاهانه این مسیر را رفتم و از خداوند شهادت را می‌خواهم، خواهران! فرزندان این ملت را عاشقانه در راه دفاع از این انقلاب و اسلام تربیت کنید.

ای امت هیچگاه به حرف منافقین جنایتکار گوش ندهید، فرزندان خود را براى دفاع از اسلام و قرآن و براى حفاظت از خون پاک شهدا به جبهه‌هاى جنوب و غرب و هر جاى ایران بفرستید. وحدت خود را حفظ کنید.

مادر عزیزم تو نباید در مرگ من گریه کنى زیرا دشمنان ما از گریه شما خوشحال مى‌شوند پس بجاى گریه برایم شیرینى پخش کنید و مرگ مرا به جشن عروسی‌ام تبدیل کنید.

به امید پیروزی بر کفار جهانى و مستکبران عالم.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول