اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی سخت آلمان مقابل ایران/ شاگردان آلکنو نیازمند سرویس!

تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت های 2021 برابر آلمان قرار گرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی سخت آلمان مقابل ایران/ شاگردان آلکنو نیازمند سرویس!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت های 2021 از ساعت 12:30 به مصاف آلمان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20، 19 بر 25، 19 بر 25 و 15 بر 13 به سود آلمان خاتمه پیدا کرد.

ست نخست؛ 25 بر 23 به سود ایران

شاگردان ولادیمیر آلکنو شروع خوبی در این مسابقه نداشتند، اما زمانی که سعید معروف پشت خط سرویس قرار گرفت ورق برگشت و در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری ایران ادامه پیدا کرد و در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود شاگردان ولادیمیر آلکنو خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود آلمان

برای شروع ست دوم ترکیب ایران تغییری نکرد. شاگردان جیانی در تیم ملی آلمان این ست را کمی بهتر آغاز کردند و در امتیاز 8 بر 6 به سود آنها، هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. برتری آلمانی ها ادامه پیدا کرد و در امتیاز 16 بر 11 به سود آنها، یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند.  این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود شاگردان جیانی خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود آلمان

آلمان در ست سوم هم شروع خوبی داشت و توانست ایران را تحت فشار قرار دهد. در امتیاز 8 بر 3 به سود شاگردان جیانی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. اختلاف رفته رفته بیشتر شد و آلکنو مجبور شد تا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند. در امتیاز 16 بر 8 به سود آلمان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت 25 بر 19 به سود آلمان تمام شد تا یکی از سنگین ترین شکست های تیم تا اینجای مسابقات ثبت شود.

ست چهارم؛ 25 بر 19 به سود ایران

ست چهارم با شور و هیجان بالایی بین بازیکنان دو تیم آغاز شد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران بازیکنان به وقت استراحت فنی رفتند تا به صحبت های سرمربیان خود گوش کنند.  آلمان در امتیاز 10 بازی را به تساوی کشاند. عملکرد هر دو تیم در این ست بسیار تماشایی بود، اما در نهایت ست چهارم با نتیجه 25 بر 19 به سود ایران تمام شد.

ست پنجم؛ 15  بر 13 به سود آلمان

ست پنجم را هم تیم ملی آلمان بهتر شروع کرد و در طرف مقابل اشتباهات در تیم ایران زیاد شد. امیرحسین اسفندیار در این ست وارد زمین شد و یک امتیاز سرویس گرفت و یک سرویس را هم از دست داد تا نتیجه بازی 8 بر 6 به سود آلمان شود. اشتباهات سرویس بازیکنان ایران در ست پنجم زیاد شد و این موضوع اجازه کم شدن اختلاف امتیاز را به شاگردان آلکنو نداد. در امتیاز 13 بر 11 به سود آلمان، آلکنو در خواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه 15 بر 13 به سود آلمان تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود روز سه شنبه، 25 خرداد از ساعت 14:30 باید مقابل استرالیا قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول