اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات است

امام جمعه خرمدره با تاکید بر لزوم تبیین حضور حداکثری در انتخابات و با بیان اینکه مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و دموکراسی اعتقاد دارند و نه به اسلام، گفت: حضور حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات و مفهوم مردم‌سالاری دینی هم همین است.

حضور در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با تبریک میلاد حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بهترین الگوی دختران برای سعادت جاودانه دختران جامعه است، دختران و زنان جامعه باید توجه کنند که ایشان ضمن حفظ حیا و عفت، یک حرکت سیاسی و اجتماعی عظیم مبتنی بر ولایت انجام داده و ماندگار شد. 
امام جمعه خرمدره با تاکید بر لزوم تبیین حضور حداکثری در انتخابات و با بیان اینکه مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و دموکراسی اعتقاد دارند و نه به اسلام، گفت: حضور حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات و مفهوم مردم‌سالاری دینی هم همین است. 
وی با بیان اینکه همانگونه که امامین انقلاب تأکید دارند، حضور حداقلی در انتخابات، استراتژی دشمنان انقلاب است و مردم انقلابی و آگاه ایران، دشمن را ناامید خواهند کرد، تاکید کرد: انتظار مردم این است که کاندیداها به جای تخریب شخصیت دیگران، به ارائه کارنامه و برنامه مستدل در چارچوب آرمان‌های انقلاب و قوانین نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

زاهدی پور با بیان اینکه کاندیدایی که به تخریب دیگران می‌پردازند، شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران را مخدوش می‌سازد، ادامه داد: زیر سؤال بردن حجاب و برخورد با بی‌حجابی توسط برخی کاندیداها درست نیست چرا که اعتقاد به حجاب از ضروریات دین بوده و شرط مسلمان بودن است و حمله به حجاب و حمایت از بی‌حجابی، افراد را از صلاحیت حداقلی خارج می‌سازد. 
امام جمعه خرمدره با اشاره به شرایط کاندیدای اصلح تصریح کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که بتواند در کنار رفع مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت و ارائه برنامه بلند مدت اقتصادی، به لحاظ سیاسی نیز تعامل جهانی را مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت تعریف و اجرا کند. 
وی با تبریک هفته محیط زیست، گفت: حفظ محیط زیست مبتنی بر قوانین کشور، ضمن آن که یک وظیفه شرعی و قانونی است، ضامن حفظ سرمایه‌های بنیادین کشور است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول