اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هراس‌افکنی از نیروهای انقلابی در افکار عمومی/تاریخ مصرف این‌ حیله‌ها تمام شده است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ایجاد هراس از برخی نیروهای انقلابی در افکار عمومی توسط دشمن و حتی برخی در داخل کشور، گفت: تاریخ مصرف این‌ حیله‌ها تمام شده است.

هراس‌افکنی از نیروهای انقلابی در افکار عمومی/تاریخ مصرف این‌ حیله‌ها تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد گفت: دشمن به اشکال مختلف سعی دارد القا کند که مردم ایران به دلیل مشکلات با نظام و صندوق رأی قهر کرده‌اند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تحریم انتخابات را به مردم القا کند، ادامه داد: یکی دیگر از دستورکارهای دشمن مشکلات موجود را معلول ناکارآمدی نظام اسلامی دانستن است.

وی توضیح داد: بله مشکلاتی وجود دارد و افرادی در این سال‌ها بد عمل کرده‌اند اما این به معنای ناکارآمدی نظام نیست، رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف طی سال‌های گذشته گواه کارآمدی نظام اسلامی است.

نکونام با اشاره به ایجاد هراس در مردم از برخی نیروهای انقلابی توسط دشمن و حتی برخی فعالان انتخابات، گفت: تاریخ مصرف این‌ حیله‌ها تمام شده است.

اگر کشور را معطل برجام نمی‌کردند، وضعیت بهتر بود

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: در مواردی برخی مباحثی که در مناظره‌ها و صحبت‌های انتخاباتی طرح می‌شود ممکن است القائات مسمومی را از عملکرد نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه عملکرد نظام درخشان است، افزود: اگر کشور را معطل مذاکره نمی‌کردند، وضعیت خیلی بهتر از این‌ها بود، در حال حاضر از موقعیت جهانی خوبی برخورداریم و نباید اجازه دهیم واقعیت‌ها تحریف شود.

نکونام در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه تعریفی از کرامت تشریح کرد: کرامت یعنی اینکه انسان شأن، قدر و عظمت خود را بشناسد و به امور حقیقی دل ببندد، انسان کریم تمام کارهایش حساب و کتاب دارد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: لئامت در مقابل کرامت و به معنای تحت تأثیر ظواهر بودن و دل بستن به امور زودگذر است.

وی با بیان اینکه اگر انتخاب‌های ما مؤمنانه بود ما از کرامت برخورداریم، گفت: مراقب باشیم انتخاب‌هایمان کریمانه باشد.

انتخاب ما باید بر اساس کارنامه و برنامه باشد نه حزب‌گرایی

نکونام مهمترین انتخاب پیش رو را رفتن پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و افزود: برای خدمت به کشور و دخالت در سرنوشت خویش این حق و تکلیف شرعی را انجام می‌دهیم.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: به کسانی رأی بدهیم که از کرامت برخوردارند نه آنان که با حیله و فریب دنبال جمع کردن رأی هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس اصالت، عملکرد، کارنامه و برنامه داوطلبان انتخاب کنیم نه بر اساس حزب‌گرایی.

نکونام اضافه کرد: انتخاب ما باید بر اساس باور به انقلاب، ارزش‌های انقلاب، توانمندی‌های کشور و مهم‌تر از همه باور به خود مردم باشد.

وی با بیان اینکه کار و اقدام جهادی در همه عرصه‌ها از ضرورت‌هاست، تأکید کرد: دولت آینده هم اگر می‌خواهد موفق باشد باید جهادی کار کند.

نکونام با بیان اینکه وجود یک عالِم در میان امت گاه آن جامعه را از یک عذاب قطعی نجات می‌دهد، خاطرنشان کرد: قدر علما را باید دانست، امامی که ما را از شر طواغیت نجات داد یک عالم بود و امروز مقام معظم رهبری عالمی دلسوز در میان ماست.

انتهای پیام/68035/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول