اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است

امام جمعه قیدار گفت: انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است و امروز شرکت گسترده در انتخابات یک تکلیف و به تعبیر مقام معظم رهبری مایه آبرو و عظمت و عزت برای کشور است.

انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و اساسی تقوای سیاسی است و سخت به آن نیازمندیم، در کلام خداوند به داشتن تقوای سیاسی اشاره شده است و خداوند متعال به همه ما امر کرده در سپردن به امانات باید به اهلش توجه داشته باشیم.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه مسؤولیتی مثل ریاست جمهوری که مقام دوم در جمهوری اسلامی با آن اختیارات وسیع است، افزود: سپردن مسؤولیت یک کشور از بزرگترین اماناتی است که باید به اهلش واگذار شود و باید قوم گرایی، جناح گرایی و حزب بازی را کنار بگذاریم و شخصی که اهلیت ندارد نباید به او امانات را سپرد. 

وی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات تصریح کرد: انتخابات همیشه از رویدادهای مهم بوده چون جمهوری اسلامی ایران بر پایه رأی مردم است و این انتخابات بیش از گذشته دارای اهمیت است.

موسوی ادامه داد: انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است و امروز شرکت گسترده در انتخابات یک تکلیف و به تعبیر مقام معظم رهبری مایه آبرو و عظمت و عزت برای کشور است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه جناح‌های سیاسی باید با درک این شرایط حساس و خودداری از تخریب، برای مشارکت حداکثری تلاش کنند، تصریح کرد: حضور گسترده، پرشور و اثرگذار مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول