اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تشکیل دولت قوی می‌شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تشکیل یک دولت قوی خواهد شد و دولت قوی برآمده از اراده عمومی ملت می تواند در صحنه های بین المللی، منطقه ای و داخلی بسیار موفق عمل کند.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تشکیل دولت قوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری بسیج ناحیه اراک اظهار کرد: دهه کرامت یکی از فرصت های بسیار مناسب برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در بین مردم و جامعه است و لذا باید با برنامه ریزی و ابتکار از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: انتخابات یکی از صحنه های مهم همبستگی و وحدت مردم برای تحقق اهداف نظام اسلامی است که آحاد ملت ایران در این میدان بزرگ برای رسیدن به ارمان های انقلاب تلاش می کنند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل نظام اسلامی نعمت های بزرگی برای ملت جاری کرد که یکی از آنها انتخابات است و همچون فرصتی ارزشمند در اختیار ملت قرار گرفته است.

کریمی ادامه داد: یکی از راه های مهم تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه است و ملت ایران در طول این سال ها همواره با حضور و مشارکت خود توانسته اند علاوه بر اینکه توطئه های دشمنان را خنثی کنند زمینه ساز پیشرفت های بزرگ شوند.

وی اضافه کرد: در شرایط حساسی که امروز با آن مواجه هستیم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات از جهات بسیاری اهمیت دارد و جدای از اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه دینی و انقلابی است یک وظیفه ملی نیز تلقی می شود و لذا همه افرادی که به دنبال پیشرفت جامعه هستند باید در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات یک امر سیاسی نیست بلکه یک نبرد همه جانبه با استکبار جهانی و حامیان آنها است چراکه استکبار جهانی بیش از ۴۲ سال با همه توان برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده و امروز در آستانه انتخابات فتنه انگیزی های دشمنان در فضای مجازی به اوج خود رسیده است.

کریمی اضافه کرد: هدف استکبار جهانی از فتنه انگیزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی انتقام از همه شکست هایی است که در طول این ۴۲ سال به واسطه تفکر حضرت امام(ره) خورده اند، می باشد.

وی افزود: تفکر نجات بخش بسیج در طول این سال ها همواره توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کرده و امروز که دشمنان ملت برای کاهش مشارکت و ناامیدی مردم در انتخابات وارد صحنه شده اند وظیفه بسیج نقش آفرینی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری دعوت عمومی مردم به انتخابات است که بسیج باید این رسالت مهم را در طی این چند روز به خوبی انجام دهد و همه آحاد و اقشار مردم را به خلق حماسه انتخابات دعوت کنند.

کریمی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تشکیل یک دولت قوی خواهد شد و دولت قوی برآمده از اراده عمومی ملت می تواند در صحنه های بین المللی، منطقه ای و داخلی بسیار موفق عمل کند.

 وی با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه از دو جهت مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح اهمیت زیادی دارد و وظیفه هر ایرانی است که برای تحقق این دو امر مهم تلاش  کند، ادامه داد: همه شاخصه‌های یک رئیس جمهور اصلح در ذیل ولایت پذیری و ولایت مداری تعریف می‌شود و در طول این سال‌ها تجربه ثابت کرده هرکجا که گوش به فرمان ولایت بوده‌ایم موفقیت حاصل شده و هرکجا که غفلت کرده‌ایم فرصت‌ها را از دست داده و دچار خسران شده‌ایم.

 حضور در انتخابات یک وظیفه دینی محسوب می‌شود 

  فرمانده سپاه ناحیه اراک در جمع فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مسئولین کانون‌های اقشاری بسیج ناحیه اراک گفت: ولایت و معنویت مبتنی بر ارزش‌های دینی و مردم باوری مهمترین مولفه موفقیت انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها است و همه موفقیت‌های نظام اسلامی برگرفته از این سه مولفه مهم است.

 محمد مهجوری افزود: تفکر حضرت امام (ره) در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای استکبار و استعمار جهانی را با شکست جدی مواجه کرده و یکی از شاخصه‌های این تفکر فرهنگ بسیجی است که همچون نسخه‌ای شفابخش در طول این سال ها عمل کرده است.

وی با بیان اینکه دوام و بقای هر جامعه‌ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است و امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری اهمیت بسیاری دارد، بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است و پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می‌کند.

  فرمانده سپاه ناحیه اراک افزوزد: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله‌های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

مهجوری گفت: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک حق قانونی، سیاسی و ملی است در نظام اسلامی یک وظیفه دینی محسوب می‌شود و همه باید علاوه بر اینکه در این رویداد شرکت کنند باید دیگران را نیز به این امر مهم دعوت کنند.

  فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه امروز یکی از وظایف مهم بسیجیان دعوت عمومی آحاد مردم به انتخابات است که ظرفیت‌ها و ابتکارات باید در این راستا پای کار بیاید تا شاهد خلق حماسه ای دیگر در ۲۸ خرداد ماه باشیم، گفت: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی همواره در کار جهاد و ازخودگذشتگی پیشگام و پیشتاز بوده‌اند و لذا در طول فرصت باقی مانده تا انتخابات در دعوت عمومی مردم به خلق حماسه‌ای دیگر که خود نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می شود پیشگام و پیشتاز خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول