اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شورای ائتلاف استان سمنان لیستی در انتخابات شوراها ندارد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان در بیانیه‌ای تأکید کرد که لیستی در انتخابات شوراها در سراسر این استان ندارد.

شورای ائتلاف استان سمنان لیستی در انتخابات شوراها ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در بیانیه‌ای خطاب به مردم مؤمن، خداجوی، همیشه در صحنه و انقلابی استان سمنان تأکید کرد: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، برگ دیگری از نقش‌آفرینی مردم استان در تعیین سرنوشت خود در سطح ملی و محلی با شرکت در دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا رقم خواهد خورد؛ انتخاباتی که هم میزان حضور و هم نوع انتخاب در آن، اثر مستقیمی بر زندگی ما در آینده خواهد داشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با دعوت گسترده از آحاد مردم جامعه به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد، اعلام کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری، همگام و همراه با کلیه جریان‌های انقلابی، از آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» حمایت می‌کند؛ اما در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیچ‌گونه لیست رسمی در شهرها و روستاهای استان ارائه نخواهد داد.

در این بیانیه می‌خوانیم: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان پس از برگزاری جلسات متعدد و مشورت‌های طولانی‌مدت، تصمیم گرفته است تا انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره بعد را به خود مردم بصیر و فهیم استان واگذار می‌کند.

در ادامه آمده است: ما باور داریم مردم استان سمنان با شناختی که از نامزدهای محترم به دست می‌آورند، با نگاه به صبغه سیاسی، اجرایی و عملکردی آنها به‌ویژه روحیه انقلابی و پاکدستی‌شان، بهترین افراد را برای اداره امور محلی خود برای چهار سال آینده انتخاب خواهند کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در پایان تأکید می‌کند که در جریان تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا، انتساب هرگونه لیستی به شورای ائتلاف شهرستان‌ها یا استان کذب محض بوده و قابل پیگیری در مراجع قانونی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول