اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شئونات اسلامی در ستادهای نامزدهای شوراهای آستارا رعایت نمی‌شود

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه می‌کنیم اخلاق و تقوا را رعایت کنند، گفت: شئونات اسلامی در خیلی از ستادهای نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل رعایت نمی‌شود.

شئونات اسلامی در ستادهای نامزدهای شوراهای آستارا رعایت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انتقاد باید سازنده باشد، اظهار کرد: توهین به شخصیت افراد خلاف تقوا بوده و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید توهین و تخریب دیگران دوری کنند. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه می‌کنیم اخلاق و تقوا را رعایت کنند، چراکه قرار است وارد یک مکان اسلامی شود، گفت: شئونات اسلامی در خیلی از ستادهای نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل رعایت نمی‌شود.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه شنبه اول ذی‌القعده مصادف است با سال‌روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر تصریح کرد: الگوی زندگی دختران و بانوان ایران اسلامی باید حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه(س) باشد و نزد خدا این دو بزرگوار از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که از تأییدصلاحیت شورای نگهبان عبور می‌کنند باید نماد تقوا و اخلاق‌مداری باشند، افزود: مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با تراز مطلوب مناظرات دینی قابل‌قیاس نبوده و یک‌عده از نامزدها برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری احکام اسلامی و دستاوردهای نظام را زیرسؤال می‌برنند. 

حافظ‌نیا با بیان اینکه برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره‌ها به چیزهایی می‌پردازند که در زندگی مردم هیچ اولویتی ندارد، تصریح کرد: مشکل امروز کشور اشتغال، مسکن و عدم‌ازدواج جوانان است درحالی‌که یک‌عده از نامزدها با حرف‌های دیگر سعی در گول زدن جوانان دارند. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه صف‌های طولانی مردم ممکن است صف رأی‌گیری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را کوتاه کند و آقایان مسئولن به مردم آدرس‌های غلط ندهند، گفت: وضعیت معیشت، شرمندگی پدر نزد فرزند،

اهماهنگی‌ها و عدم پاسخ‌گویی مسؤولین به مردم از دلایل مشارکت ضعیف مردم در انتخابات می‌تواند باشد. 
امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه دهان و زبانی که مردم را از رفتن به پای صندوق‌های اخذ رأی منع کند دهان و زبان شیطان است، تصریح کرد: مردم از نظام ناامید نشده‌اند و جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور پرشور در صندوق‌های اخذ رأی بر دهان آمریکایی‌ها، یاوه‌گویان و مزدوران داخلی مشت محکمی خواهند زد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول