اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور پرشور در انتخابات موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد

امام جمعه اسفراین گفت: حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید و قدرت نظام و موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد.

حضور پرشور در انتخابات موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی درمیعاگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر، آغاز دهه کرامت و میلاد فرخنده و طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت  حضرت امام رضا ع اظهار کرد: در این دهه عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد و فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل‌بیت به‌ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره‌مندی از آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان بافرهنگ اهل‌بیت فراهم گردد.

وی حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح را مایه امید و قدرت نظام بیان کرد و افزود: حضور پرشور و باصلابت در انتخابات موجب ناامیدی و شکست دشمنان این مرزوبوم خواهد شد. 

خطیب جمعه اسفراین از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست که از سخنان و وعده‌های فریبنده و بدون پشتوانه فکری و بدون در نظر گرفتن امکانات پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: جایگاه ریاست جمهوری بعد از مقام معظم رهبری دومین جایگاه کشوری است و نباید بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب برخی از افراد مطالب خلاف واقع را مطرح کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین گفت: برای اینکه بتوانیم از دست بدبختی‌های که برخی غرب‌گرایان به بهانه اقتصاددانی برای مردم ما ایجاد کرده‌اند رهایی یابیم فردی را انتخاب کنیم که عاقل، شجاع، با تقوی و مخصوصاً در میدان باشد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول