اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

سرایا القدس: شهید سلیمانی از هیچ حمایتی برای مبارزه با دشمن صهیونیستی دریغ نکرد

جمعی از رزمندگان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، تصریح کردند که فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از هیچ حمایتی برای مبارزه با دشمن صهیونیستی دریغ نکرد.

سرایا القدس: شهید سلیمانی از هیچ حمایتی برای مبارزه با دشمن صهیونیستی دریغ نکرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ جمعی از رزمندگان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با پایگاه خبری «یونیوز» گفت‌و‌گو کردند.

بر اساس گزارش امروز یونیوز، یکی از رزمندگان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این گفت‌و‌گو اظهار داشت: «دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره ترور اعضای ارشد گفت که چنانچه دشمن صهیونیستی هر مجاهد یا فرد فلسطینی را ترور بکند، ما [حملات خود را] از تل‌‌آویو و از آنجا که کار را به پایان رساندیم، آغاز خواهیم کرد و دیگر خط قرمزی وجود نخواهد داشت».

در ادامه این گزارش به نقل از یکی دیگر از رزمندگان شاخه نظامی جهاد آمده است: «موشک "قاسم" به میمنت شهید قاسم سلیمانی این گونه نامیده شده است؛ کسی که از مقاومت حمایت کرد و از هیچ تلاشی در این راه برای مبارزه با دشمن جنایتکار صهیونیستی دریغ نکرد».

یک نظامی دیگر سرایا القدس با اشاره به جنگ اخیر در نوار غزه اضافه کرد که یگان توپخانه سرایا القدس در نبرد «شمشیر قدس» نقش مؤثری داشته و تمام مواضع نظامی مستقر در اطراف نوار غزه را هدف قرار داده است.

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که به مدت دوازده‌ روز در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی و موشکی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

با  اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول