اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رعایت اخلاق ملاک ستادهای تبلیغاتی باشد

امام جمعه اراک گفت: رعایت اخلاق و تقوا باید ملاک ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری و شوراها باشد.

رعایت اخلاق ملاک ستادهای تبلیغاتی  باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با بیان اینکه رعایت اخلاق و تقوا باید ملاک ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری و شوراها باشد، گفت: حضور در پای صندوق‌های رای لبیک‌ به رهبر انقلاب است.

وی تصریح کرد: بدون شک شرکت در انتخابات هوشیاری، بیداری، زمان‌شناسی و مسئولیت‌پذیری ملت ایران را به رخ دشمنان می‌کشد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح  توسعه همه جانبه کشور را به همراه دارد، گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که افکار و عقاید آنان در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال کشور است.

دری نجف‌آباد ی افزود:  در کشورهای غربی مانند آمریکا و اسرائیل ملاک اصلی انتخاب به هر قیمت است، اما در جامعه اسلامی ملاک اصلی باید رعایت موازین اخلاقی و اسلامی باشد.

وی گفت: فردی که به‌عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شود باید از تخصص و کارآیی بالا برخوردار باشند و برای بهبود وضعیت کشور تلاش شبانه‌روزی کنند.

امام جمعه اراک  ضمن لزوم رعایت الگوی مصرف گفت: بر اساس آمارها و گزارش‌های موجود میزان بارندگی در فصل زراعی گذشته ۵۲ درصد کمتر از میانگین سال‌های قبل بوده و از طرفی ۱۵ درصد منابع آبی سدها نیز برای تامین نیاز نیروگاه‌های تولید برق اختصاص می‌یابد، که این وضعیت کشور را در شرایط کم آبی قرار داده که باید در مصرف آب صرفه‌جویی کرد.

 انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول