اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشور با شعار دادن پیشرفت نمی کند/ آینده کشور در این انتخابات متحول خواهد شد

امام جمعه زرین‌شهر گفت: امروز هم باید به دنبال مدیران انقلابی باشیم که با اصل گفتمان انقلاب همراه باشد.

کشور با شعار دادن پیشرفت نمی کند/ آینده کشور در این انتخابات متحول خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: برخی از مسؤولان کشور راه خود را از مردم جدا کرده و این یک خطایی بزرگ و نابخشودنی است.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه مردم از مسؤولان رفتار و کلام صادقانه می خواهند، خاطرنشان کرد: چرا با مردم صادقانه رفتار نمی‌کنید، مردم به جد از شعار و وعده بیهوده مسؤولان خسته شده و انتظار رفع عملی مشکلات را دارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور به عدالت و رسیدن به عدالت همه جانبه نیاز دارد، متذکر شد: تمامی بسترهای رسیدن به عدالت در کشور فراهم است کسی بهانه نیاورد، به برکت گفتمان استقامت، ایران اسلامی تمامی پتانسیل لازم برای عدالت و پیشرفت را به دست آورده است.

باقریان با اشاره به انتخابات پیش رو و بیان اینکه خیلی از مدیران فعلی باید بازنشسته شوند، تصریح کرد: گفتمان انقلابی را جدی بگیرید چراکه در طول عمر انقلاب تنها گفتمانی که برای کشور عزت، پیشرفت، اقتدار، امنیت و رفاه آورده همین گفتمان انقلابی و استقامت بوده است.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر افزود: امروز هم باید به دنبال مدیران انقلابی باشیم که با اصل گفتمان انقلاب همراه باشد نه فقط ظاهر انقلابی داشته باشد و جوانان عزیز ما هم فراموش نکنند که باید با قدرت در این انتخابات شرکت کنند چرا که آینده کشور در این انتخابات متحول خواهد شد.

وی ضمن انتقاد از افرادی که تنها در زمان انتخابات دم از حقوق زن می‌زنند و درصدد عوام فریبی هستند، یادآور شد: امروز توجه به بانوان و جامعه زنان با شعارهای آزادی زنان، حضور زنان در کابینه، حضور زنان در ورزشگاه تحقق نمی‌یابد، بلکه زن و دختر ایرانی نیازمند این است که به او رسیدگی شود تا بتواند به وظیفه‌های مهم خود عمل کند، دختران ما باید در آرامش و امنیت کامل باشند تا فردای کشور تضمین شود.

باقریان در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها هم اظهار کرد: نامزدهای شورای شهر متوجه گفتمان انقلاب باشند و به کار جهادی فکر کنند، آبادانی و رونق شهر در پرتو گفتمان انقلابی و جهادی تحقق خواهد یافت، نامزدها با این گفتمان آشنا شوند و خود را تقویت کنند و خدای ناکرده فضای رقابتی را ناسالم نکنند.

امام جمعه زرین‌شهر موضوع کم آبی را هم ناشی از سوء تدبیر برخی از مدیران دانست و افزود: سال‌هاست فریاد می‌زنیم که بی‌آبی چندین استان کشور را نابود خواهد کرد، کسی گوش نداد و امروز این سوء مدیریت گریبان‌گیر مردم شده است، البته مدیران در این زمینه هم وعده بی‌عمل زیادی دادند.

انتهای پیام/63081/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول